🎥 SLEDUJTE ZDARMA NÁŠ PODCAST UČIT, ŽÍT A NEZBLÁZNIT SE 👉 Klikněte ZDE

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Neklidné a zbrklé dítě

VZD00359
PhDr. Pekařová v poradenství vychází z třiceti let praxe v klinické psychologii a  přednáškových aktivitách pro pedagogy, širokou veřejnost a řídící pracovníky  různých firem a školství. Je autorkou knih „Jak žít a nezbláznit se“, a "SOS", které se pro velký zájem dočkaly osmého vydání. Pro jsou děti takové, jaké jsou. Rodiče neumí vychovávat i když se o to snaží. Zabíjíme citové devízy. Výchova začíná pozdě-chybí návyky. Vládne negativismus, neumíme pozitivně jednat. Do školy nastupují děti nevychované, tedy sociálně nezralé. Problematika puberty a agresivity. Matky dominují ve výchově, otcové se odklání, chybí logika. Co s tím...

Obsah webináře:

  • LMD a jeho projevy.
  • Porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou,(dg.:ADHD).
  • Jak poznat, že jde o vadu a ne jen špatně vychované dítě.
  • Neklid v lavici, „zlobení“ a vyrušování – co lze a co nelze pedagogicky odstraňovat.
  • Školní zralost a zařazování u hyperaktivních dětí.
  • Vrozená dispozice k učení kontra osobnost.

Vzdělávácí program lze hradit z rozpočtu školy, případně soukromě.

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

PhDr. Pekařová v poradenství vychází z třiceti let praxe v klinické psychologii a  přednáškových aktivitách pro pedagogy, širokou veřejnost a řídící pracovníky  různých firem a školství. Je autorkou knih „Jak žít a nezbláznit se“, a "SOS", které se pro velký zájem dočkaly osmého vydání. Pro jsou děti takové, jaké jsou. Rodiče neumí vychovávat i když se o to snaží. Zabíjíme citové devízy. Výchova začíná pozdě-chybí návyky. Vládne negativismus, neumíme pozitivně jednat. Do školy nastupují děti nevychované, tedy sociálně nezralé. Problematika puberty a agresivity. Matky dominují ve výchově, otcové se odklání, chybí logika. Co s tím...

Obsah webináře:

  • LMD a jeho projevy.
  • Porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou,(dg.:ADHD).
  • Jak poznat, že jde o vadu a ne jen špatně vychované dítě.
  • Neklid v lavici, „zlobení“ a vyrušování – co lze a co nelze pedagogicky odstraňovat.
  • Školní zralost a zařazování u hyperaktivních dětí.
  • Vrozená dispozice k učení kontra osobnost.

Vzdělávácí program lze hradit z rozpočtu školy, případně soukromě.

*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Aktuálně nemáme v nabídce žádný otevřený kurz.