🎥 SLEDUJTE ZDARMA NÁŠ PODCAST UČIT, ŽÍT A NEZBLÁZNIT SE 👉 Klikněte ZDE

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Návyky pro osobní rozvoj

VZD00085

Obsahem tohoto vzdělávacího programu je práce na pedagogickém sebepoznání a sebevýchově. Seznámíte se s tím, jak lze v každém věku zvládnout sebeorganizaci, kterou budete moci následně uplatnit v práci se žáky, s kolegy a s rodiči.

Ve spolupráci s lektorem budete hledat cesty, jak se vymanit ze stereotypů a návyků, které způsobují, že ve své profesi pedagoga nejsme v pohodě.

Většina učitelů má svou práci velmi ráda a má ráda také svoje žáky. Vlivem dlouhodobého pobývání v různých situacích vznikají návyky, které, pokud si je člověk neuvědomí, mohou způsobovat problémy. Nabídneme vám možnost reflexe vlastních profesních pedagogických postupů. Pod vedením lektora odhalíte principy aktivní pedagogické práce a postupy volby didaktických postupů a reflexí.


Obsah v bodech:

Co je návyk?

  • Pedagogický a didaktický rozbor procesu vytváření návyků nebo stereotypů chování
  • Získávání znalostí a cesta k jejich uplatňování v chování našich žáků

Soukromá vítězství

  • Jak žáky v pedagogickém procesu motivovat ke zlepšování vlastních výkonů?

Zevnitř ven…

  • Reflexe vlastního komunikačního, vysvětlovacího a učebního stylu

Veřejná vítězství       

  • Jak žáky učit naslouchat okolí? Jak těmito postupy obohatit pedagogický proces?

Broušení pily

  • Pomocí pedagogické reflexe přivádět žáky k postupům, které jim pomohou udržovat energii

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Obsahem tohoto vzdělávacího programu je práce na pedagogickém sebepoznání a sebevýchově. Seznámíte se s tím, jak lze v každém věku zvládnout sebeorganizaci, kterou budete moci následně uplatnit v práci se žáky, s kolegy a s rodiči.

Ve spolupráci s lektorem budete hledat cesty, jak se vymanit ze stereotypů a návyků, které způsobují, že ve své profesi pedagoga nejsme v pohodě.

Většina učitelů má svou práci velmi ráda a má ráda také svoje žáky. Vlivem dlouhodobého pobývání v různých situacích vznikají návyky, které, pokud si je člověk neuvědomí, mohou způsobovat problémy. Nabídneme vám možnost reflexe vlastních profesních pedagogických postupů. Pod vedením lektora odhalíte principy aktivní pedagogické práce a postupy volby didaktických postupů a reflexí.


Obsah v bodech:

Co je návyk?

  • Pedagogický a didaktický rozbor procesu vytváření návyků nebo stereotypů chování
  • Získávání znalostí a cesta k jejich uplatňování v chování našich žáků

Soukromá vítězství

  • Jak žáky v pedagogickém procesu motivovat ke zlepšování vlastních výkonů?

Zevnitř ven…

  • Reflexe vlastního komunikačního, vysvětlovacího a učebního stylu

Veřejná vítězství       

  • Jak žáky učit naslouchat okolí? Jak těmito postupy obohatit pedagogický proces?

Broušení pily

  • Pomocí pedagogické reflexe přivádět žáky k postupům, které jim pomohou udržovat energii
*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Aktuálně nemáme v nabídce žádný otevřený kurz.