🎥 SLEDUJTE ZDARMA NÁŠ PODCAST UČIT, ŽÍT A NEZBLÁZNIT SE 👉 Klikněte ZDE

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Nadaný žák v běžné třídě

Kód: VZD03625

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Zboží bohužel není skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
2 590 Kč
- +

Obsah webináře je zaměřen na prohloubení profesních dovedností pedagogů při diagnostikování v rámci pedagogické diagnostiky u dětí/žáků talentovaných, nadaných a mimořádně nadaných, na problematiku specifikace vzdělávání této skupiny dětí/žáků, na tvorbu PLPP i IVP talentovaného žáka na základě kazuistiky a úlohu ŠPP na škole.


Obsahem webináře je rozšiřování uvědomění, znalostí a dovedností pedagogů mateřských a základních škol a středních škol v oblasti rozvoje nadání a podpory nadaných a mimořádně nadaných žáků základních a středních škol.


Rozdělení témat:


Psychologické charakteristiky nadaných a mimořádně nadaných dětí/žáků

  • charakteristika bystrého a nadaného žáka
  • specifika nadaných a mimořádně nadaných
  • postavení dítěte v třídním kolektivu

Základy pedagogické diagnostiky

  • základní diagnostické metody
  • spolupráce s odborníky
  • charakteristiky nadaného žáka
  • dvojí výjimečnost

Úloha školního poradenského pracoviště a možnosti vzdělávání nadaných a mimořádně nadaných žáků

  • spolupráce se ŠPZ, nastavování podpůrných opatření
  • PLPP talentovaného žáka - vlastní tvorba plánu pedagogické podpory na základě kazuistiky
  • tvorba IVP nadaného žáka - vlastní tvorba IVP
  • školní a mimoškolní aktivity, možnosti dalšího rozvoje žáků

Vzdělávání nadaných a mimořádně nadaných dětí/žáků

  • legislativní ukotvení problematiky
  • úpravy způsobů výuky
  • metody práce s žáky
  • diferenciace a individualizace ve výuce, akcelerace žáka

Výstupem vzdělávacího programu je osvědčení o absolvování DVPP.

Obsah webináře je zaměřen na prohloubení profesních dovedností pedagogů při diagnostikování v rámci pedagogické diagnostiky u dětí/žáků talentovaných, nadaných a mimořádně nadaných, na problematiku specifikace vzdělávání této skupiny dětí/žáků, na tvorbu PLPP i IVP talentovaného žáka na základě kazuistiky a úlohu ŠPP na škole.


Obsahem webináře je rozšiřování uvědomění, znalostí a dovedností pedagogů mateřských a základních škol a středních škol v oblasti rozvoje nadání a podpory nadaných a mimořádně nadaných žáků základních a středních škol.


Rozdělení témat:


Psychologické charakteristiky nadaných a mimořádně nadaných dětí/žáků

  • charakteristika bystrého a nadaného žáka
  • specifika nadaných a mimořádně nadaných
  • postavení dítěte v třídním kolektivu

Základy pedagogické diagnostiky

  • základní diagnostické metody
  • spolupráce s odborníky
  • charakteristiky nadaného žáka
  • dvojí výjimečnost

Úloha školního poradenského pracoviště a možnosti vzdělávání nadaných a mimořádně nadaných žáků

  • spolupráce se ŠPZ, nastavování podpůrných opatření
  • PLPP talentovaného žáka - vlastní tvorba plánu pedagogické podpory na základě kazuistiky
  • tvorba IVP nadaného žáka - vlastní tvorba IVP
  • školní a mimoškolní aktivity, možnosti dalšího rozvoje žáků

Vzdělávání nadaných a mimořádně nadaných dětí/žáků

  • legislativní ukotvení problematiky
  • úpravy způsobů výuky
  • metody práce s žáky
  • diferenciace a individualizace ve výuce, akcelerace žáka

Výstupem vzdělávacího programu je osvědčení o absolvování DVPP.

*
*
*