VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici
Nadaný žák v běžné třídě
Dostupnost: Zboží bohužel není skladem
Obsah webináře je zaměřen na prohloubení profesních dovedností pedagogů při diagnostikování v rámci pedagogické diagnostiky u dětí/žáků talentovaných, nadaných a mimořádně nadaných, na problematiku specifikace vzdělávání této skupiny dětí/žáků, na tvorbu PLPP i IVP talentovaného žáka na základě kazuistiky a úlohu ŠPP na škole.
Obsahem webináře je rozšiřování uvědomění, znalostí a dovedností pedagogů mateřských a základních škol a středních škol v oblasti rozvoje nadání a podpory nadaných a mimořádně nadaných žáků základních a středních škol.
Rozdělení témat:
Psychologické charakteristiky nadaných a mimořádně nadaných dětí/žáků
- charakteristika bystrého a nadaného žáka
- specifika nadaných a mimořádně nadaných
- postavení dítěte v třídním kolektivu
Základy pedagogické diagnostiky
- základní diagnostické metody
- spolupráce s odborníky
- charakteristiky nadaného žáka
- dvojí výjimečnost
Úloha školního poradenského pracoviště a možnosti vzdělávání nadaných a mimořádně nadaných žáků
- spolupráce se ŠPZ, nastavování podpůrných opatření
- PLPP talentovaného žáka - vlastní tvorba plánu pedagogické podpory na základě kazuistiky
- tvorba IVP nadaného žáka - vlastní tvorba IVP
- školní a mimoškolní aktivity, možnosti dalšího rozvoje žáků
Vzdělávání nadaných a mimořádně nadaných dětí/žáků
- legislativní ukotvení problematiky
- úpravy způsobů výuky
- metody práce s žáky
- diferenciace a individualizace ve výuce, akcelerace žáka
Výstupem vzdělávacího programu je osvědčení o absolvování DVPP.