VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Motivace a motivátory ve školním prostředí

Kód: VZD00083
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
2 100 Kč
+ -

Seminář Vám poskytne možnosti podívat se na příčiny školní úspěšnosti a neúspěšnosti žáků.

Cílem je zvýšit pedagogické dovednosti v oblasti motivace, uznání a oceňování žáků i spolu-pracovníků, ukázat a přesvědčit účastníky, že vhodná motivace vede k úspěšnosti žáků, že zvyšuje zájem o učení a vede k efektivitě učení.

Seminář Vám poskytne možnosti podívat se na příčiny školní úspěšnosti a neúspěšnosti žáků. Je opravdu motivace pro žáka tak důležitá? Jak vhodně motivovat různé skupiny žáků? Jak motivovat pedagogické pracovníky ke zlepšení své práce? Můžeme pro různé typy osobnosti použít stejné motivátory?

Cílem je zvýšit pedagogické dovednosti v oblasti motivace, uznání a oceňování žáků i spolu-pracovníků, ukázat a přesvědčit účastníky, že vhodná motivace vede k úspěšnosti žáků, že zvyšuje zájem o učení a vede k efektivitě učení.

Seminář je veden interaktivními metodami s praktickými ukázkami motivátorů – skupinová práce, kooperativní učení, projekty, třífázový rozhovor – s ukázkami hodnocení a uznání.

Stručný obsah:

  • Maslowova pyramida potřeb
  • Motivace lidského chování
  • Žákovská motivace k učení
  • Motivační problémy ve škole
  • Hodnocení, uznání, oceňování

Seminář Vám poskytne možnosti podívat se na příčiny školní úspěšnosti a neúspěšnosti žáků.

Cílem je zvýšit pedagogické dovednosti v oblasti motivace, uznání a oceňování žáků i spolu-pracovníků, ukázat a přesvědčit účastníky, že vhodná motivace vede k úspěšnosti žáků, že zvyšuje zájem o učení a vede k efektivitě učení.

Seminář Vám poskytne možnosti podívat se na příčiny školní úspěšnosti a neúspěšnosti žáků. Je opravdu motivace pro žáka tak důležitá? Jak vhodně motivovat různé skupiny žáků? Jak motivovat pedagogické pracovníky ke zlepšení své práce? Můžeme pro různé typy osobnosti použít stejné motivátory?

Cílem je zvýšit pedagogické dovednosti v oblasti motivace, uznání a oceňování žáků i spolu-pracovníků, ukázat a přesvědčit účastníky, že vhodná motivace vede k úspěšnosti žáků, že zvyšuje zájem o učení a vede k efektivitě učení.

Seminář je veden interaktivními metodami s praktickými ukázkami motivátorů – skupinová práce, kooperativní učení, projekty, třífázový rozhovor – s ukázkami hodnocení a uznání.

Stručný obsah:

  • Maslowova pyramida potřeb
  • Motivace lidského chování
  • Žákovská motivace k učení
  • Motivační problémy ve škole
  • Hodnocení, uznání, oceňování
*
*
*