Máme dítě s ADHD

Kód: ARD01094
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
279 Kč
+ -

Co znamená hyperaktivita? Jsou to jen zlobivé děti, nebo jsou zvídavé a šikovné, ale "neposedí" a hůře se soustředí? Jde opravud jen o výmysl poslední doby? Na tyto otázky - a nejen na ně - přináší odpověď tato kniha, kterou ocení jak rodiče, tak učitelé předškolních a školních zařízení a další spolupracující odborníci.

Publikace je zaměřena nejen na poznání, co hyperaktivita je, jak vzniká, jaké jsou její základní projevy a jak se tyto projevy mění v průběhu vývoje dítěte, ale zejména na praktické náměty a postupy, jak výchovně vést hyperaktivní děti a jak s nimi pracovat v rodině i ve škole tak, aby jejich znevýhodnění bylo co nejvíce eliminováno nebo alespoň zmírněno.

Jejím záměrem je pomoci, aby přestaly být tyto děti vnímány jako „problém“. Vždyť včasné a správné výchovné vedení hyperaktivního dítěte může nejen zmírnit potíže, které tyto děti mají, ale některým i předejít. Cílem této knihy také je zprostředkovat poznání, že hyperaktivita nemá jen negativa, ale také svá pozitiva, jichž lze využít. Přináší všem rodičům a pedagogům naději, že projevy spojené s hyperaktivitou lze ovlivnit a kompenzovat tak, aby hyperaktivní dítě bylo v životě úspěšné a spokojené.

Co znamená hyperaktivita? Jsou to jen zlobivé děti, nebo jsou zvídavé a šikovné, ale "neposedí" a hůře se soustředí? Jde opravud jen o výmysl poslední doby? Na tyto otázky - a nejen na ně - přináší odpověď tato kniha, kterou ocení jak rodiče, tak učitelé předškolních a školních zařízení a další spolupracující odborníci.

Publikace je zaměřena nejen na poznání, co hyperaktivita je, jak vzniká, jaké jsou její základní projevy a jak se tyto projevy mění v průběhu vývoje dítěte, ale zejména na praktické náměty a postupy, jak výchovně vést hyperaktivní děti a jak s nimi pracovat v rodině i ve škole tak, aby jejich znevýhodnění bylo co nejvíce eliminováno nebo alespoň zmírněno.

Jejím záměrem je pomoci, aby přestaly být tyto děti vnímány jako „problém“. Vždyť včasné a správné výchovné vedení hyperaktivního dítěte může nejen zmírnit potíže, které tyto děti mají, ale některým i předejít. Cílem této knihy také je zprostředkovat poznání, že hyperaktivita nemá jen negativa, ale také svá pozitiva, jichž lze využít. Přináší všem rodičům a pedagogům naději, že projevy spojené s hyperaktivitou lze ovlivnit a kompenzovat tak, aby hyperaktivní dítě bylo v životě úspěšné a spokojené.

*
*
*
Věk
Od 6 let Od 7 let Od 8 let Od 9 let
S čím potřebujete pomoci?
Hyperaktivita
Určeno pro
Holka Kluk
Určeno pro
I. stupeň ZŠ II. stupeň ZŠ
Rok vydání
2015
Počet stran
264
Autor
Jucovičová Drahomíra Žáčková Hana