VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Kooperativní a párové metody učení

Kód: VZD00070
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
1 990 Kč
+ -

Chcete začít s kooperativním učením na ZŠ a potřebujete pomoci s prvními kroky? Na kurzu se dozvíte, jak dělit žáky do skupin, jaké role ve skupině lze přidělovat a vyzkoušíte si hlavní výukové metody spjaté s kooperativním učením. Dozvíte se, jak nastavovat kritéria při zadávání komplexnějších úkolů, jak posuzovat jejich splnění a jak posilovat rozvoj vybraných jemných dovedností.

Představíme vám efektivní výukové metody vhodné pro kooperativní a párové učení. Cílem semináře je reflexe kooperativního a párového vyučování a sledování výhod ve srovnání s frontálním/klasickým způsobem vyučování.

Seznámíte se s pravidly a doporučeními, jak vhodně organizovat třídu při kooperativních úkolech.


Obsah semináře v bodech:

  • Osvojení metod na modelových aktivitách
  • Představení klíče k dělení studentů do skupin
  • Představení možných způsobů uspořádání třídy
  • Stanovení nutných podmínek pro realizaci
  • Ukázka způsobu využití tabletu, smartphonu
  • Nastínění vhodného způsobu zadávání úkolů
  • Vytyčení role učitele
  • Představení typologie rolí žáků
  • Vytyčení pravidel pro úspěšnou práci v týmech
  • Společné hledání pozitiv i rizik kooperativního učení
  • Představení možností hodnocení žáků při kooperativním učení
  • Shrnutí jednotlivých kooperativních učebních struktur

Chcete začít s kooperativním učením na ZŠ a potřebujete pomoci s prvními kroky? Na kurzu se dozvíte, jak dělit žáky do skupin, jaké role ve skupině lze přidělovat a vyzkoušíte si hlavní výukové metody spjaté s kooperativním učením. Dozvíte se, jak nastavovat kritéria při zadávání komplexnějších úkolů, jak posuzovat jejich splnění a jak posilovat rozvoj vybraných jemných dovedností.

Představíme vám efektivní výukové metody vhodné pro kooperativní a párové učení. Cílem semináře je reflexe kooperativního a párového vyučování a sledování výhod ve srovnání s frontálním/klasickým způsobem vyučování.

Seznámíte se s pravidly a doporučeními, jak vhodně organizovat třídu při kooperativních úkolech.


Obsah semináře v bodech:

  • Osvojení metod na modelových aktivitách
  • Představení klíče k dělení studentů do skupin
  • Představení možných způsobů uspořádání třídy
  • Stanovení nutných podmínek pro realizaci
  • Ukázka způsobu využití tabletu, smartphonu
  • Nastínění vhodného způsobu zadávání úkolů
  • Vytyčení role učitele
  • Představení typologie rolí žáků
  • Vytyčení pravidel pro úspěšnou práci v týmech
  • Společné hledání pozitiv i rizik kooperativního učení
  • Představení možností hodnocení žáků při kooperativním učení
  • Shrnutí jednotlivých kooperativních učebních struktur
*
*
*