Kognitivně-behaviorální přístupy v praxi pedagoga

VZD00486
Akreditace MŠMT čj.
MSMT-14488/2021-6-468
Zaměření kurzu (kategorie)
Poruchy a spec. vzděl. potřeby
Hodinová dotace kurzu
4
Vhodné i pro šablony
ANO
Představíme Vám jednoduché a praktické techniky, které jsou dobře použitelné při pedagogické práci nejen s integrovanými žáky.

Seznamíte se též ve stručnosti s principy kognitivně-behaviorální terapie a upozorníme na jejich podobnost s pedagogickými výchovně-vzdělávacími metodami.

Obsah kurzu v bodech:
  • Terminologické vymezení pojmu integrovaný žák, s akcentem na  ADHD a poruchy chování – klinický obraz, etiologie, diagnostika a terapie – základní informace.
  • Základní principy kognitivně-behaviorálních přístupů. Pojmy – edukace, bludný kruh, operantní podmiňování, odměna, trest, pozitivní zpevňování žádoucího chování. Jejich podobnost s pedagogickými metodami.
  • Preventivní opatření problémového chování ve třídě a intervenční metody vhodné pro třídu, výchovnou či terapeutickou skupinu. Význam multidisciplinárního přístupu při práci s integrovaným žákem.
  • Diskuse.

Veškeré vzdělávání je realizováno v souladu s normou ČSN EN ISO 9001:2016.
Pokud je kurz vhodný pro šablony, lze jej hradit z šablon OP JAK.
Veškeré kurzy z naší nabídky lze zároveň hradit z rozpočtu školy i soukromě.
Školám a organizacím nabízíme také možnost platby na fakturu.

Máte otázky? Podívejte se na nejčastější dotazy ke kurzům.

Buďte s námi hvězdou kabinetu!

Vyberte si odměnu za Váš profesní rozvoj.

Představíme Vám jednoduché a praktické techniky, které jsou dobře použitelné při pedagogické práci nejen s integrovanými žáky.

Seznamíte se též ve stručnosti s principy kognitivně-behaviorální terapie a upozorníme na jejich podobnost s pedagogickými výchovně-vzdělávacími metodami.

Obsah kurzu v bodech:
  • Terminologické vymezení pojmu integrovaný žák, s akcentem na  ADHD a poruchy chování – klinický obraz, etiologie, diagnostika a terapie – základní informace.
  • Základní principy kognitivně-behaviorálních přístupů. Pojmy – edukace, bludný kruh, operantní podmiňování, odměna, trest, pozitivní zpevňování žádoucího chování. Jejich podobnost s pedagogickými metodami.
  • Preventivní opatření problémového chování ve třídě a intervenční metody vhodné pro třídu, výchovnou či terapeutickou skupinu. Význam multidisciplinárního přístupu při práci s integrovaným žákem.
  • Diskuse.

Součástí kurzu jsou kvalitní studijní a podpůrné materiály

U prezenčních kurzů je samozřejmostí bohaté občerstvení.

Po absolvování kurzu Vám vystavíme osvědčení.

Nejčastější dotazy ke kurzům

*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Aktuálně nemáme v nabídce žádný otevřený kurz.

Kurz na zakázku – „na klíč“ pro sborovnu

Tento kurz pro Vás rádi uspořádáme na objednávku. Vyplňte nezávaznou poptávku a my pošleme lektora přímo k Vám do školy.

Výhody kurzu na klíč:

  • Proškolíme více učitelů z Vaší školy.
  • Obsah kurzu přizpůsobíme přesně podle Vašich potřeb.
  • Termín a čas si vyberete sami.
  • Nebudete muset nikam jezdit a ušetříte za cestovné.
  • Posílíte vztahy mezi kolegy.
Chcete uspořádat tento kurz pro sborovnu? Vyplňte poptávku.