VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici
Kognitivně-behaviorální přístupy v praxi pedagoga
Dostupnost: Zboží bohužel není skladem
Představíme Vám jednoduché a praktické techniky, které jsou dobře použitelné při pedagogické práci nejen s integrovanými žáky.
Seznamíte se též ve stručnosti s principy kognitivně-behaviorální terapie a upozorníme na jejich podobnost s pedagogickými výchovně-vzdělávacími metodami.
Obsah kurzu v bodech:- Terminologické vymezení pojmu integrovaný žák, s akcentem na ADHD a poruchy chování – klinický obraz, etiologie, diagnostika a terapie – základní informace.
- Základní principy kognitivně-behaviorálních přístupů. Pojmy – edukace, bludný kruh, operantní podmiňování, odměna, trest, pozitivní zpevňování žádoucího chování. Jejich podobnost s pedagogickými metodami.
- Preventivní opatření problémového chování ve třídě a intervenční metody vhodné pro třídu, výchovnou či terapeutickou skupinu. Význam multidisciplinárního přístupu při práci s integrovaným žákem.
- Diskuse.