VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Kognitivně-behaviorální přístupy v praxi pedagoga

Kód: VZD00486

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Zboží bohužel není skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
1 450 Kč
- +
Představíme Vám jednoduché a praktické techniky, které jsou dobře použitelné při pedagogické práci nejen s integrovanými žáky.

Seznamíte se též ve stručnosti s principy kognitivně-behaviorální terapie a upozorníme na jejich podobnost s pedagogickými výchovně-vzdělávacími metodami.

Obsah kurzu v bodech:
  • Terminologické vymezení pojmu integrovaný žák, s akcentem na  ADHD a poruchy chování – klinický obraz, etiologie, diagnostika a terapie – základní informace.
  • Základní principy kognitivně-behaviorálních přístupů. Pojmy – edukace, bludný kruh, operantní podmiňování, odměna, trest, pozitivní zpevňování žádoucího chování. Jejich podobnost s pedagogickými metodami.
  • Preventivní opatření problémového chování ve třídě a intervenční metody vhodné pro třídu, výchovnou či terapeutickou skupinu. Význam multidisciplinárního přístupu při práci s integrovaným žákem.
  • Diskuse.
Představíme Vám jednoduché a praktické techniky, které jsou dobře použitelné při pedagogické práci nejen s integrovanými žáky.

Seznamíte se též ve stručnosti s principy kognitivně-behaviorální terapie a upozorníme na jejich podobnost s pedagogickými výchovně-vzdělávacími metodami.

Obsah kurzu v bodech:
  • Terminologické vymezení pojmu integrovaný žák, s akcentem na  ADHD a poruchy chování – klinický obraz, etiologie, diagnostika a terapie – základní informace.
  • Základní principy kognitivně-behaviorálních přístupů. Pojmy – edukace, bludný kruh, operantní podmiňování, odměna, trest, pozitivní zpevňování žádoucího chování. Jejich podobnost s pedagogickými metodami.
  • Preventivní opatření problémového chování ve třídě a intervenční metody vhodné pro třídu, výchovnou či terapeutickou skupinu. Význam multidisciplinárního přístupu při práci s integrovaným žákem.
  • Diskuse.
*
*
*