🎥 SLEDUJTE ZDARMA NÁŠ PODCAST UČIT, ŽÍT A NEZBLÁZNIT SE 👉 Klikněte ZDE

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Jak zpracovat plán pedagogické podpory na 2. stupni ZŠ v rámci společného vzdělávání

VZD00064

Obsahem semináře je podrobné seznámení s nově zaváděným podpůrným opatřením v rámci společného vzdělávání – plánem pedagogické podpory, jeho účelem, strukturou a způsobem vytváření, používání a vyhodnocování.

V rámci druhého stupně základní školy bude plán pedagogické podpory (PLPP) zpracovávat obvykle třídní učitel s podporou výchovného poradce, případně školního poradenského pracoviště ve spolupráci s vyučujícími dalších vyučovacích předmětů, ve kterých je podpora žáka potřebná. To klade nároky na komunikace a efektivní organizaci práce. Smyslem tvorby, provádění a vyhodnocování PLPP je pomoci žákovi překonat obtíže, nikoli zatížit učitele další administrativou.

Aby však učitel mohl dobře plánovat kroky směřující k vytvoření plánu pedagogické podpory, musí s ním být dobře seznámený.

Netýká se to pouze jednotlivých položek formuláře, ale především porozumění smyslu zpracování tohoto dokumentu a na tomto základě řízení procesu získávání informací o žácích a promýšlení kroků na jejich podporu v každodenní činnosti. Mnoho činností pro dosažení úspěchu u svých žáků dobří učitelé dělají instinktivně, měli by mít možnost v diskuzi se ujistit, kdy nastal čas pro písemné zpracování PLPP. Součástí vzdělávání je i pochopení širších souvislostí, jakými je například role PLPP v případě nutnosti využití vyšších stupňů podpory.

Vzdělávací cíl: Naučit ředitele škol, výchovné poradce a učitele ZŠ zásadám pro zpracování PLPP a jejich vytvoření s porozuměním situaci.

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Obsahem semináře je podrobné seznámení s nově zaváděným podpůrným opatřením v rámci společného vzdělávání – plánem pedagogické podpory, jeho účelem, strukturou a způsobem vytváření, používání a vyhodnocování.

V rámci druhého stupně základní školy bude plán pedagogické podpory (PLPP) zpracovávat obvykle třídní učitel s podporou výchovného poradce, případně školního poradenského pracoviště ve spolupráci s vyučujícími dalších vyučovacích předmětů, ve kterých je podpora žáka potřebná. To klade nároky na komunikace a efektivní organizaci práce. Smyslem tvorby, provádění a vyhodnocování PLPP je pomoci žákovi překonat obtíže, nikoli zatížit učitele další administrativou.

Aby však učitel mohl dobře plánovat kroky směřující k vytvoření plánu pedagogické podpory, musí s ním být dobře seznámený.

Netýká se to pouze jednotlivých položek formuláře, ale především porozumění smyslu zpracování tohoto dokumentu a na tomto základě řízení procesu získávání informací o žácích a promýšlení kroků na jejich podporu v každodenní činnosti. Mnoho činností pro dosažení úspěchu u svých žáků dobří učitelé dělají instinktivně, měli by mít možnost v diskuzi se ujistit, kdy nastal čas pro písemné zpracování PLPP. Součástí vzdělávání je i pochopení širších souvislostí, jakými je například role PLPP v případě nutnosti využití vyšších stupňů podpory.

Vzdělávací cíl: Naučit ředitele škol, výchovné poradce a učitele ZŠ zásadám pro zpracování PLPP a jejich vytvoření s porozuměním situaci.

*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Aktuálně nemáme v nabídce žádný otevřený kurz.