🎥 SLEDUJTE ZDARMA NÁŠ PODCAST UČIT, ŽÍT A NEZBLÁZNIT SE 👉 Klikněte ZDE

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Jak nevyhořet

VZD00060

Obsahem tohoto vzdělávacího projektu je ujasnění chování, které předchází riziku vyhoření.

Jaké jsou postupy, které pomáhají udržovat radost v profesi učitele?

Většina učitelů má svoji práci velmi ráda a má ráda také svoje žáky. Učitelé však potřebují oporu v náročné práci a pomoc při hledání pozitivních aspektů pedagogické práce. Vlivem dlouhodobého pobývání v situacích, které jsou emocionálně náročné, dochází u některých z nich k tělesnému, citovému a duševnímu vyčerpání. Vyhoření postihuje právě lidi, kteří vstupují do zaměstnání s velkou mírou nadšení, jsou velmi motivováni a očekávají, že práce bude smyslem jejich života.

Tento projekt chce nabídnout učitelům modely chování, které pedagogům umožní radovat se z vlastní práce a svoje nadšení přenášet i na žáky.

 

Kdo má zapalovat musí sám hořet

  • Profesionalita v práci učitele pomáhá udržovat nadšení. Jaké jsou znaky dobré práce pedagoga?

Hořet, ale nevyhořet

  • Pedagog jako člověk s bohatými zkušenostmi z různých oblastí lidské činnosti. Jak je získat? Jak na sobě profesně pracovat?

Co můžu já?

  • Jak pedagog zachází se zónou působnosti? Jak jako pedagogové nakládáme s možností reagovat v určitých situacích? Jak využíváme prostor pro rozhodování?

A co okolí?

  • Práce pedagoga je zaměřená na druhé lidi. Co všechno a jak mohu ovlivňovat jako pedagog?

Dobré rady učitelům pro hru s ohněm

  • Prostor pro výměnu zkušeností pedagogů.

Praktická část kurzu

  • Jaký mám vztah k sobě? Jak se cítím mezi lidmi?
  • Kde hledat zdroje inspirace?
  • Jak čerpat energii pro svou práci i osobní spokojenost?

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Obsahem tohoto vzdělávacího projektu je ujasnění chování, které předchází riziku vyhoření.

Jaké jsou postupy, které pomáhají udržovat radost v profesi učitele?

Většina učitelů má svoji práci velmi ráda a má ráda také svoje žáky. Učitelé však potřebují oporu v náročné práci a pomoc při hledání pozitivních aspektů pedagogické práce. Vlivem dlouhodobého pobývání v situacích, které jsou emocionálně náročné, dochází u některých z nich k tělesnému, citovému a duševnímu vyčerpání. Vyhoření postihuje právě lidi, kteří vstupují do zaměstnání s velkou mírou nadšení, jsou velmi motivováni a očekávají, že práce bude smyslem jejich života.

Tento projekt chce nabídnout učitelům modely chování, které pedagogům umožní radovat se z vlastní práce a svoje nadšení přenášet i na žáky.

 

Kdo má zapalovat musí sám hořet

  • Profesionalita v práci učitele pomáhá udržovat nadšení. Jaké jsou znaky dobré práce pedagoga?

Hořet, ale nevyhořet

  • Pedagog jako člověk s bohatými zkušenostmi z různých oblastí lidské činnosti. Jak je získat? Jak na sobě profesně pracovat?

Co můžu já?

  • Jak pedagog zachází se zónou působnosti? Jak jako pedagogové nakládáme s možností reagovat v určitých situacích? Jak využíváme prostor pro rozhodování?

A co okolí?

  • Práce pedagoga je zaměřená na druhé lidi. Co všechno a jak mohu ovlivňovat jako pedagog?

Dobré rady učitelům pro hru s ohněm

  • Prostor pro výměnu zkušeností pedagogů.

Praktická část kurzu

  • Jaký mám vztah k sobě? Jak se cítím mezi lidmi?
  • Kde hledat zdroje inspirace?
  • Jak čerpat energii pro svou práci i osobní spokojenost?
*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se

ℹ️ Aktuálně nemáme v nabídce žádný termín otevřeného kurzu. Přesto můžete tento kurz poptat na klíč níže (vzdělávání pro sborovnu). ⬇️