🎥 SLEDUJTE ZDARMA NÁŠ PODCAST UČIT, ŽÍT A NEZBLÁZNIT SE 👉 Klikněte ZDE

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Jak na ADHD u dětí ze ZŠ - praktická doporučení (6 hod.)

Kód: VZD02503

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Zboží bohužel není skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
1 790 Kč
- +

Tento teoreticky-praktický vzdělávací program je určen pedagogům na ZŠ, kteří chtějí efektivně pracovat s dětmi s ADHD. Během webináře představíme hned několik možností, jak pozitivně ovlivnit dítě s ADHD, jak řešit konfliktní situace a jak si získat jejich pozornost. Jaké metody fungují a proč, jak se dá stimulovat krátkodobá paměť a pozornost? Představíme si několik relaxačních technik a ukážeme si, jak pracovat s celou třídou s ohledem na aktuální rozpoložení žáků a jak pracovat s pozitivní motivací.


Obsah bodů v kurzech:

  • Úvod – seznámení, vzájemné očekávání.
  • Definice pojmu, etiologie, vývojová stádia, vztah mezi SPU a SPCH.
  • PPP – jak pracovat se zprávou z poradny, jak čemu rozumět a na co si dát pozor.
  • Žádoucí ovlivnění ADHD (začlenění do kolektivu, přístup k dítěti, vzájemná spolupráce, pravomoci AP ve třídě).
  • Žádoucí ovlivnění ADHD (relaxační techniky, práce s pochvalou a kritikou, systém pozitivní motivace, jak pracovat s aktuálním rozpoložením žáků).
  • Kazuistiky dětí s ADHD, příklady z praxe.
  • Diskuse, závěrečná reflexe.

Tento teoreticky-praktický vzdělávací program je určen pedagogům na ZŠ, kteří chtějí efektivně pracovat s dětmi s ADHD. Během webináře představíme hned několik možností, jak pozitivně ovlivnit dítě s ADHD, jak řešit konfliktní situace a jak si získat jejich pozornost. Jaké metody fungují a proč, jak se dá stimulovat krátkodobá paměť a pozornost? Představíme si několik relaxačních technik a ukážeme si, jak pracovat s celou třídou s ohledem na aktuální rozpoložení žáků a jak pracovat s pozitivní motivací.


Obsah bodů v kurzech:

  • Úvod – seznámení, vzájemné očekávání.
  • Definice pojmu, etiologie, vývojová stádia, vztah mezi SPU a SPCH.
  • PPP – jak pracovat se zprávou z poradny, jak čemu rozumět a na co si dát pozor.
  • Žádoucí ovlivnění ADHD (začlenění do kolektivu, přístup k dítěti, vzájemná spolupráce, pravomoci AP ve třídě).
  • Žádoucí ovlivnění ADHD (relaxační techniky, práce s pochvalou a kritikou, systém pozitivní motivace, jak pracovat s aktuálním rozpoložením žáků).
  • Kazuistiky dětí s ADHD, příklady z praxe.
  • Diskuse, závěrečná reflexe.
*
*
*