Jak na ADHD u dětí ze ZŠ - praktická doporučení

VZD02503
Cílová skupina
Asistent pedagogaSpec. školyZŠ 2. stupeňZŠ 1. stupeň
Akreditace MŠMT čj.
MSMT-1057/2023-5-57
Hodinová dotace kurzu
6

Tento teoreticky-praktický vzdělávací program je určen pedagogům na ZŠ, kteří chtějí efektivně pracovat s dětmi s ADHD. Během webináře představíme hned několik možností, jak pozitivně ovlivnit dítě s ADHD, jak řešit konfliktní situace a jak si získat jejich pozornost. Jaké metody fungují a proč, jak se dá stimulovat krátkodobá paměť a pozornost? Představíme si několik relaxačních technik a ukážeme si, jak pracovat s celou třídou s ohledem na aktuální rozpoložení žáků a jak pracovat s pozitivní motivací.


Obsah bodů v kurzech:

  • Úvod – seznámení, vzájemné očekávání.
  • Definice pojmu, etiologie, vývojová stádia, vztah mezi SPU a SPCH.
  • PPP – jak pracovat se zprávou z poradny, jak čemu rozumět a na co si dát pozor.
  • Žádoucí ovlivnění ADHD (začlenění do kolektivu, přístup k dítěti, vzájemná spolupráce, pravomoci AP ve třídě).
  • Žádoucí ovlivnění ADHD (relaxační techniky, práce s pochvalou a kritikou, systém pozitivní motivace, jak pracovat s aktuálním rozpoložením žáků).
  • Kazuistiky dětí s ADHD, příklady z praxe.
  • Diskuse, závěrečná reflexe.

Veškeré vzdělávání je realizováno v souladu s normou ČSN EN ISO 9001:2016.
Pokud je kurz vhodný pro šablony, lze jej hradit z šablon OP JAK.
Veškeré kurzy z naší nabídky lze zároveň hradit z rozpočtu školy i soukromě.
Školám a organizacím nabízíme také možnost platby na fakturu.

Máte otázky? Podívejte se na nejčastější dotazy ke kurzům.

Buďte s námi hvězdou kabinetu!

Vyberte si odměnu za Váš profesní rozvoj.

Tento teoreticky-praktický vzdělávací program je určen pedagogům na ZŠ, kteří chtějí efektivně pracovat s dětmi s ADHD. Během webináře představíme hned několik možností, jak pozitivně ovlivnit dítě s ADHD, jak řešit konfliktní situace a jak si získat jejich pozornost. Jaké metody fungují a proč, jak se dá stimulovat krátkodobá paměť a pozornost? Představíme si několik relaxačních technik a ukážeme si, jak pracovat s celou třídou s ohledem na aktuální rozpoložení žáků a jak pracovat s pozitivní motivací.


Obsah bodů v kurzech:

  • Úvod – seznámení, vzájemné očekávání.
  • Definice pojmu, etiologie, vývojová stádia, vztah mezi SPU a SPCH.
  • PPP – jak pracovat se zprávou z poradny, jak čemu rozumět a na co si dát pozor.
  • Žádoucí ovlivnění ADHD (začlenění do kolektivu, přístup k dítěti, vzájemná spolupráce, pravomoci AP ve třídě).
  • Žádoucí ovlivnění ADHD (relaxační techniky, práce s pochvalou a kritikou, systém pozitivní motivace, jak pracovat s aktuálním rozpoložením žáků).
  • Kazuistiky dětí s ADHD, příklady z praxe.
  • Diskuse, závěrečná reflexe.

Součástí kurzu jsou kvalitní studijní a podpůrné materiály

U prezenčních kurzů je samozřejmostí bohaté občerstvení.

Po absolvování kurzu Vám vystavíme osvědčení.

Nejčastější dotazy ke kurzům

*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Aktuálně nemáme v nabídce žádný otevřený kurz.