🎥 SLEDUJTE ZDARMA NÁŠ PODCAST UČIT, ŽÍT A NEZBLÁZNIT SE 👉 Klikněte ZDE

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Jak individualizovat, když je třída plná dětí

VZD00058

Víte, jak individualizovat, když je třída plná dětí?

Na semináři budeme reagovat na potřebu orientace v oblasti praktické realizace požadavku RVP PV na individualizaci vzdělávání při naplňování ŠVP PV v konkrétním prostředí.

Představíme vám teoretická východiska, která souvisí s tématem individualizace.

Naučíte se základní postupy při hodnocení dětí a možnosti nastavení funkčních záznamů o dětech. Zaměříme se na plánování vzdělávání ve vztahu k individuálním možnostem, schopnostem a potřebám každého dítěte (ne podle věku).

Způsob zpracování hodnocení vzdělávacích výsledků by si školy měly určovat v intencích zákona samy. Součástí semináře bude odborná konzultace nad osvědčenými formami.

Jaký je vliv prostředí i užití metod a forem práce při vzdělávání na rozvoj dovedností dětí? Jak realizovat individualizaci v praxi?

Budeme se věnovat příkladům kritérií a ukazatelům pro pedagogické hodnocení a sledování vybraných cílových dovedností dítěte v souvislosti s trendy současné pedagogiky i se zaměřením na rozvoj funkčních gramotností.

Získáte náměty pro zpracování samostatné cílené pedagogické diagnostiky s využitím výsledků hodnocení pro další vzdělávání dětí. Poslouží ukázky z praxe.

Část semináře budeme věnovat hodnocení postupů a výsledků vzdělávání a orientaci v pedagogické dokumentaci.

Součástí bude i odborná diskuse.

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Víte, jak individualizovat, když je třída plná dětí?

Na semináři budeme reagovat na potřebu orientace v oblasti praktické realizace požadavku RVP PV na individualizaci vzdělávání při naplňování ŠVP PV v konkrétním prostředí.

Představíme vám teoretická východiska, která souvisí s tématem individualizace.

Naučíte se základní postupy při hodnocení dětí a možnosti nastavení funkčních záznamů o dětech. Zaměříme se na plánování vzdělávání ve vztahu k individuálním možnostem, schopnostem a potřebám každého dítěte (ne podle věku).

Způsob zpracování hodnocení vzdělávacích výsledků by si školy měly určovat v intencích zákona samy. Součástí semináře bude odborná konzultace nad osvědčenými formami.

Jaký je vliv prostředí i užití metod a forem práce při vzdělávání na rozvoj dovedností dětí? Jak realizovat individualizaci v praxi?

Budeme se věnovat příkladům kritérií a ukazatelům pro pedagogické hodnocení a sledování vybraných cílových dovedností dítěte v souvislosti s trendy současné pedagogiky i se zaměřením na rozvoj funkčních gramotností.

Získáte náměty pro zpracování samostatné cílené pedagogické diagnostiky s využitím výsledků hodnocení pro další vzdělávání dětí. Poslouží ukázky z praxe.

Část semináře budeme věnovat hodnocení postupů a výsledků vzdělávání a orientaci v pedagogické dokumentaci.

Součástí bude i odborná diskuse.

*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se

ℹ️ Aktuálně nemáme v nabídce žádný termín otevřeného kurzu. Přesto můžete tento kurz poptat na klíč níže (vzdělávání pro sborovnu). ⬇️