VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Hospitace, hospitační rozhovory

VZD02953

"Vzdělávání je neustálý proces objevování - žáků, učitelů i sebe samých. Hospitace a hospitační rozhovory jsou důležitým krokem na této cestě společného učení a růstu."


Popis kurzu


Moderní pohled na hospitační činnost nejen z povinnosti vedení školy, ale i vedoucích učitelů školních družin, či školních klubů posunuje hospitaci z pouhé kontroly činnosti pedagogických pracovníků školských zařízení - školních družin či klubů, ale i k motivaci uvedených skupin k vyšším výkonům.
Hospitační činnost souvisí se zodpovědností za kvalitu vzdělávání, jak je uvedeno ve školském zákoně č. 82/2015 Sb.


Cíl kurzu


Získáte přehled o principech hospitační činnosti.
Seznámíte se s postupy při realizaci hospitačního pozorování.
Prohloubíte si principy postupů pohospitačních rozhovorů vedených formou mentorského rozhovoru.


Obsah kurzu v bodech

  • hospitační činnost, jak ji využívat pro evaluaci vzdělávacího procesu podle ŠVP;
  • metody a formy hospitační činnosti jako součást procesů personálního řízení a vedení lidí;
  • témata hospitační činnosti – klima ve skupině, inovativní metody práce, alternativní způsoby hodnocení, týmová práce atd;
  • pozorování ve výuce – základní principy pedagogické diagnostiky;
  • postup při vedení pohospitačního rozhovoru - principy mentorského rozhovoru nad výstupy z pozorování, analýza vzdělávacích potřeb, ověřování pokroku, porovnávání výsledků, vzájemná zpětná vazba (přijaté strategie cílů,
  • časový plán dosahování cílů, popis průběhu dosahování cílů).     

Výstupem vzdělávacího programu je osvědčení o absolvování DVPP.

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

"Vzdělávání je neustálý proces objevování - žáků, učitelů i sebe samých. Hospitace a hospitační rozhovory jsou důležitým krokem na této cestě společného učení a růstu."


Popis kurzu


Moderní pohled na hospitační činnost nejen z povinnosti vedení školy, ale i vedoucích učitelů školních družin, či školních klubů posunuje hospitaci z pouhé kontroly činnosti pedagogických pracovníků školských zařízení - školních družin či klubů, ale i k motivaci uvedených skupin k vyšším výkonům.
Hospitační činnost souvisí se zodpovědností za kvalitu vzdělávání, jak je uvedeno ve školském zákoně č. 82/2015 Sb.


Cíl kurzu


Získáte přehled o principech hospitační činnosti.
Seznámíte se s postupy při realizaci hospitačního pozorování.
Prohloubíte si principy postupů pohospitačních rozhovorů vedených formou mentorského rozhovoru.


Obsah kurzu v bodech

  • hospitační činnost, jak ji využívat pro evaluaci vzdělávacího procesu podle ŠVP;
  • metody a formy hospitační činnosti jako součást procesů personálního řízení a vedení lidí;
  • témata hospitační činnosti – klima ve skupině, inovativní metody práce, alternativní způsoby hodnocení, týmová práce atd;
  • pozorování ve výuce – základní principy pedagogické diagnostiky;
  • postup při vedení pohospitačního rozhovoru - principy mentorského rozhovoru nad výstupy z pozorování, analýza vzdělávacích potřeb, ověřování pokroku, porovnávání výsledků, vzájemná zpětná vazba (přijaté strategie cílů,
  • časový plán dosahování cílů, popis průběhu dosahování cílů).     

Výstupem vzdělávacího programu je osvědčení o absolvování DVPP.

*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Aktuálně nemáme v nabídce žádný otevřený kurz.