VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Hodnocení žáků

VZD03009

"Úspěch žáka není dán jen známkou, ale i jeho pokrokem, snahou a touhou učit se novým věcem. Hodnotit žáky není o tom, jak dobře se naučili z učebnice, ale o tom, jak dobře se naučili ze života. Nejlepší způsob, jak hodnotit žáky, není porovnávat je s ostatními, ale s tím, kým byli včera."

John C. Maxwell


Popis kurzu


Webinář je určen všem učitelům odborného výcviku a praktického vyučování, kteří chtějí posílit svou dovednost v hodnocení žáků a rozhodli se získat nové podněty pro pojetí hodnocení jako procesní cesty vedoucí k celkovému rozvoji žáka – žákům dává informace o nich samých, o jejich úspěších a neúspěších, je vodítkem a ukazatelem, kam mají nasměrovat svou pozornost a píli. A právě proto by hodnotící dovednost učitele měla obsáhnout i jiné aspekty, než na jaký je on (i jeho žáci) zvyklý.


Cíl kurzu


Cílem interaktivního webináře je pomoci Vám při tvorbě hodnotících kritérií, které vedou ke správnému pochopení evaluačního procesu v současné škole.


Obsah kurzu v bodech

  • Co, jak, kdy hodnotit;
  • hodnotící kritéria;
  • hodnocení sumativní, formativní a s individuální hodnotící normou.

Výstupem vzdělávacího programu je osvědčení o absolvování DVPP.

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

"Úspěch žáka není dán jen známkou, ale i jeho pokrokem, snahou a touhou učit se novým věcem. Hodnotit žáky není o tom, jak dobře se naučili z učebnice, ale o tom, jak dobře se naučili ze života. Nejlepší způsob, jak hodnotit žáky, není porovnávat je s ostatními, ale s tím, kým byli včera."

John C. Maxwell


Popis kurzu


Webinář je určen všem učitelům odborného výcviku a praktického vyučování, kteří chtějí posílit svou dovednost v hodnocení žáků a rozhodli se získat nové podněty pro pojetí hodnocení jako procesní cesty vedoucí k celkovému rozvoji žáka – žákům dává informace o nich samých, o jejich úspěších a neúspěších, je vodítkem a ukazatelem, kam mají nasměrovat svou pozornost a píli. A právě proto by hodnotící dovednost učitele měla obsáhnout i jiné aspekty, než na jaký je on (i jeho žáci) zvyklý.


Cíl kurzu


Cílem interaktivního webináře je pomoci Vám při tvorbě hodnotících kritérií, které vedou ke správnému pochopení evaluačního procesu v současné škole.


Obsah kurzu v bodech

  • Co, jak, kdy hodnotit;
  • hodnotící kritéria;
  • hodnocení sumativní, formativní a s individuální hodnotící normou.

Výstupem vzdělávacího programu je osvědčení o absolvování DVPP.

*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Aktuálně nemáme v nabídce žádný otevřený kurz.