VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Webináře pro začínající učitele: Hodnocení žáků

VZD02651
Cílová skupina
ZŠ 2. stupeňZŠ 1. stupeň
Akreditace MŠMT čj.
MSMT-1057/2023-5-57
Hodinová dotace kurzu
4
Vhodné i pro šablony
ANO

Hodnocení žáků je velmi citlivé téma, zejména pro začínající učitele. V průběhu webináře si ukážeme, jak souvisí plánování výuky, cíle jednotlivých etap a hodin s metodami výuky a hodnocením žáků. Připomeneme si, jak hodnotit, aby hodnocení podporovalo učení. Ukážeme si rozdíl mezi formativním a sumativním hodnocením a věříme, že se podaří odstranit mnohé mýty a nedorozumění v této oblasti. Budeme se věnovat sebehodnocení žáků, a při tom všem si ukážeme celou řadu nástrojů, které si lze rychle osvojit a účinně použít.

 

Obsah kurzu v bodech:

  • Souvislosti mezi plánováním výuky, cíli, jednotlivými etapami a hodinami s metodami výuky a hodnocením žáků.
  • Jak hodnotit, aby hodnocení podporovalo učení.
  • Praktické zkušenosti z výuky zaměřené na žáky.
  • Principy výuky zaměřené na rozvoj kompetencí a gramotností.
  • Rozdíl mezi formativním a sumativním hodnocením.
  • Sebehodnocení žáků a nástroje k rychlému použití a osvojení.


Vzdělávací cíl:


Naučit začínající učitele vidět význam hodnocení jako prostředku pro podporu žákovského učení. Ukázat Vám důležitost vnímání souvislostí mezi cíli, metodami a hodnocením procesů a výsledků učení žáků.

Veškeré vzdělávání je realizováno v souladu s normou ČSN EN ISO 9001:2016.
Pokud je kurz vhodný pro šablony, lze jej hradit z šablon OP JAK.
Veškeré kurzy z naší nabídky lze zároveň hradit z rozpočtu školy i soukromě.
Školám a organizacím nabízíme také možnost platby na fakturu.

Máte otázky? Podívejte se na nejčastější dotazy ke kurzům.

Buďte s námi hvězdou kabinetu!

Vyberte si odměnu za Váš profesní rozvoj.

Hodnocení žáků je velmi citlivé téma, zejména pro začínající učitele. V průběhu webináře si ukážeme, jak souvisí plánování výuky, cíle jednotlivých etap a hodin s metodami výuky a hodnocením žáků. Připomeneme si, jak hodnotit, aby hodnocení podporovalo učení. Ukážeme si rozdíl mezi formativním a sumativním hodnocením a věříme, že se podaří odstranit mnohé mýty a nedorozumění v této oblasti. Budeme se věnovat sebehodnocení žáků, a při tom všem si ukážeme celou řadu nástrojů, které si lze rychle osvojit a účinně použít.

 

Obsah kurzu v bodech:

  • Souvislosti mezi plánováním výuky, cíli, jednotlivými etapami a hodinami s metodami výuky a hodnocením žáků.
  • Jak hodnotit, aby hodnocení podporovalo učení.
  • Praktické zkušenosti z výuky zaměřené na žáky.
  • Principy výuky zaměřené na rozvoj kompetencí a gramotností.
  • Rozdíl mezi formativním a sumativním hodnocením.
  • Sebehodnocení žáků a nástroje k rychlému použití a osvojení.


Vzdělávací cíl:


Naučit začínající učitele vidět význam hodnocení jako prostředku pro podporu žákovského učení. Ukázat Vám důležitost vnímání souvislostí mezi cíli, metodami a hodnocením procesů a výsledků učení žáků.

Součástí kurzu jsou kvalitní studijní a podpůrné materiály

U prezenčních kurzů je samozřejmostí bohaté občerstvení.

Po absolvování kurzu Vám vystavíme osvědčení.

Nejčastější dotazy ke kurzům

*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Aktuálně nemáme v nabídce žádný otevřený kurz.

Kurz na zakázku – „na klíč“ pro sborovnu

Tento kurz pro Vás rádi uspořádáme na objednávku. Vyplňte nezávaznou poptávku a my pošleme lektora přímo k Vám do školy.

Výhody kurzu na klíč:

  • Proškolíme více učitelů z Vaší školy.
  • Obsah kurzu přizpůsobíme přesně podle Vašich potřeb.
  • Termín a čas si vyberete sami.
  • Nebudete muset nikam jezdit a ušetříte za cestovné.
  • Posílíte vztahy mezi kolegy.
Chcete uspořádat tento kurz pro sborovnu? Vyplňte poptávku.