Hodnocení není jen klasifikace aneb hodnocení, sebehodnocení a vzájemné hodnocení žáků

VZD02480
Cílová skupina
ZUŠŠD/ŠKZŠ 2. stupeňZŠ 1. stupeň
Akreditace MŠMT čj.
MSMT-1057/2023-5-57
Zaměření kurzu (kategorie)
Hodnocení
Hodinová dotace kurzu
4

Hodnocení není jen klasifikace aneb hodnocení, sebehodnocení a vzájemné hodnocení žádků.


Cílem semináře je doplnit dovednosti účastníků o nové poznatky v oblasti hodnocení, seznámit je s dalšími způsoby, používanými v jiných školskách systémech. To vše souvisí s filozofií vzdělávacího působení na žáky nebo studenty, která by měla být pozitivně působící a nesoutěživá, která podporuje vhodné edukační klima a o které také pojednávají jednotlivá témata semináře. Účastníci si prakticky vyzkouší nové způsoby hodnocení a získají i další praktické náměty do své praxe.


  • Jaký je účel hodnocení, co je to hodnocení?
  • Povzbuzující reakce
  • Nevýhody současného klasifikování
  • Doplňkové formy hodnocení
  • Slovní hodnocení versus známky
  • Formativní a normativní hodnocení
  • Individuální a sociální vztahová norma - jak vlastně hodnotit?
  • Psychologické aspekty hodnocení:
  • To by se učiteli stát nemělo! (některé hodnotící systémy)
  • Vzájemné hodnocení a sebehodnocení žáků
  • Reflexe z praxe
  • Závěrečné shrnutí: co je tedy při hodnocení důležité?

Veškeré vzdělávání je realizováno v souladu s normou ČSN EN ISO 9001:2016.
Pokud je kurz vhodný pro šablony, lze jej hradit z šablon OP JAK.
Veškeré kurzy z naší nabídky lze zároveň hradit z rozpočtu školy i soukromě.
Školám a organizacím nabízíme také možnost platby na fakturu.

Máte otázky? Podívejte se na nejčastější dotazy ke kurzům.

Buďte s námi hvězdou kabinetu!

Vyberte si odměnu za Váš profesní rozvoj.

Hodnocení není jen klasifikace aneb hodnocení, sebehodnocení a vzájemné hodnocení žádků.


Cílem semináře je doplnit dovednosti účastníků o nové poznatky v oblasti hodnocení, seznámit je s dalšími způsoby, používanými v jiných školskách systémech. To vše souvisí s filozofií vzdělávacího působení na žáky nebo studenty, která by měla být pozitivně působící a nesoutěživá, která podporuje vhodné edukační klima a o které také pojednávají jednotlivá témata semináře. Účastníci si prakticky vyzkouší nové způsoby hodnocení a získají i další praktické náměty do své praxe.


  • Jaký je účel hodnocení, co je to hodnocení?
  • Povzbuzující reakce
  • Nevýhody současného klasifikování
  • Doplňkové formy hodnocení
  • Slovní hodnocení versus známky
  • Formativní a normativní hodnocení
  • Individuální a sociální vztahová norma - jak vlastně hodnotit?
  • Psychologické aspekty hodnocení:
  • To by se učiteli stát nemělo! (některé hodnotící systémy)
  • Vzájemné hodnocení a sebehodnocení žáků
  • Reflexe z praxe
  • Závěrečné shrnutí: co je tedy při hodnocení důležité?

Součástí kurzu jsou kvalitní studijní a podpůrné materiály

U prezenčních kurzů je samozřejmostí bohaté občerstvení.

Po absolvování kurzu Vám vystavíme osvědčení.

Nejčastější dotazy ke kurzům

*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Aktuálně nemáme v nabídce žádný otevřený kurz.