VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Hodnocení není jen klasifikace aneb hodnocení, sebehodnocení a vzájemné hodnocení žáků

Kód: VZD02480

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Zboží bohužel není skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
1 390 Kč
- +

Hodnocení není jen klasifikace aneb hodnocení, sebehodnocení a vzájemné hodnocení žádků.


Cílem semináře je doplnit dovednosti účastníků o nové poznatky v oblasti hodnocení, seznámit je s dalšími způsoby, používanými v jiných školskách systémech. To vše souvisí s filozofií vzdělávacího působení na žáky nebo studenty, která by měla být pozitivně působící a nesoutěživá, která podporuje vhodné edukační klima a o které také pojednávají jednotlivá témata semináře. Účastníci si prakticky vyzkouší nové způsoby hodnocení a získají i další praktické náměty do své praxe.


  • Jaký je účel hodnocení, co je to hodnocení?
  • Povzbuzující reakce
  • Nevýhody současného klasifikování
  • Doplňkové formy hodnocení
  • Slovní hodnocení versus známky
  • Formativní a normativní hodnocení
  • Individuální a sociální vztahová norma - jak vlastně hodnotit?
  • Psychologické aspekty hodnocení:
  • To by se učiteli stát nemělo! (některé hodnotící systémy)
  • Vzájemné hodnocení a sebehodnocení žáků
  • Reflexe z praxe
  • Závěrečné shrnutí: co je tedy při hodnocení důležité?

Hodnocení není jen klasifikace aneb hodnocení, sebehodnocení a vzájemné hodnocení žádků.


Cílem semináře je doplnit dovednosti účastníků o nové poznatky v oblasti hodnocení, seznámit je s dalšími způsoby, používanými v jiných školskách systémech. To vše souvisí s filozofií vzdělávacího působení na žáky nebo studenty, která by měla být pozitivně působící a nesoutěživá, která podporuje vhodné edukační klima a o které také pojednávají jednotlivá témata semináře. Účastníci si prakticky vyzkouší nové způsoby hodnocení a získají i další praktické náměty do své praxe.


  • Jaký je účel hodnocení, co je to hodnocení?
  • Povzbuzující reakce
  • Nevýhody současného klasifikování
  • Doplňkové formy hodnocení
  • Slovní hodnocení versus známky
  • Formativní a normativní hodnocení
  • Individuální a sociální vztahová norma - jak vlastně hodnotit?
  • Psychologické aspekty hodnocení:
  • To by se učiteli stát nemělo! (některé hodnotící systémy)
  • Vzájemné hodnocení a sebehodnocení žáků
  • Reflexe z praxe
  • Závěrečné shrnutí: co je tedy při hodnocení důležité?
*
*
*