VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici
Hodnocení není jen klasifikace aneb hodnocení, sebehodnocení a vzájemné hodnocení žáků
Dostupnost: Zboží bohužel není skladem
Hodnocení není jen klasifikace aneb hodnocení, sebehodnocení a vzájemné hodnocení žádků.
Cílem semináře je doplnit dovednosti účastníků o nové poznatky v oblasti hodnocení, seznámit je s dalšími způsoby, používanými v jiných školskách systémech. To vše souvisí s filozofií vzdělávacího působení na žáky nebo studenty, která by měla být pozitivně působící a nesoutěživá, která podporuje vhodné edukační klima a o které také pojednávají jednotlivá témata semináře. Účastníci si prakticky vyzkouší nové způsoby hodnocení a získají i další praktické náměty do své praxe.
- Jaký je účel hodnocení, co je to hodnocení?
- Povzbuzující reakce
- Nevýhody současného klasifikování
- Doplňkové formy hodnocení
- Slovní hodnocení versus známky
- Formativní a normativní hodnocení
- Individuální a sociální vztahová norma - jak vlastně hodnotit?
- Psychologické aspekty hodnocení:
- To by se učiteli stát nemělo! (některé hodnotící systémy)
- Vzájemné hodnocení a sebehodnocení žáků
- Reflexe z praxe
- Závěrečné shrnutí: co je tedy při hodnocení důležité?