Hodnocení není jen klasifikace aneb hodnocení, sebehodnocení a vzájemné hodnocení žáků

VZD02480
Cílová skupina
ZUŠŠD/ŠKZŠ 2. stupeňZŠ 1. stupeň
Akreditace MŠMT čj.
bude akreditováno
Hodinová dotace kurzu
4
Vhodné i pro šablony
ANO

Hodnocení není jen klasifikace aneb hodnocení, sebehodnocení a vzájemné hodnocení žádků.


Cílem semináře je doplnit dovednosti účastníků o nové poznatky v oblasti hodnocení, seznámit je s dalšími způsoby, používanými v jiných školskách systémech. To vše souvisí s filozofií vzdělávacího působení na žáky nebo studenty, která by měla být pozitivně působící a nesoutěživá, která podporuje vhodné edukační klima a o které také pojednávají jednotlivá témata semináře. Účastníci si prakticky vyzkouší nové způsoby hodnocení a získají i další praktické náměty do své praxe.


  • Jaký je účel hodnocení, co je to hodnocení?
  • Povzbuzující reakce
  • Nevýhody současného klasifikování
  • Doplňkové formy hodnocení
  • Slovní hodnocení versus známky
  • Formativní a normativní hodnocení
  • Individuální a sociální vztahová norma - jak vlastně hodnotit?
  • Psychologické aspekty hodnocení:
  • To by se učiteli stát nemělo! (některé hodnotící systémy)
  • Vzájemné hodnocení a sebehodnocení žáků
  • Reflexe z praxe
  • Závěrečné shrnutí: co je tedy při hodnocení důležité?

Veškeré vzdělávání je realizováno v souladu s normou ČSN EN ISO 9001:2016.
Pokud je kurz vhodný pro šablony, lze jej hradit z šablon OP JAK.
Veškeré kurzy z naší nabídky lze zároveň hradit z rozpočtu školy i soukromě.
Školám a organizacím nabízíme také možnost platby na fakturu.

Máte otázky? Podívejte se na nejčastější dotazy ke kurzům.

Buďte s námi hvězdou kabinetu!

Vyberte si odměnu za Váš profesní rozvoj.

Hodnocení není jen klasifikace aneb hodnocení, sebehodnocení a vzájemné hodnocení žádků.


Cílem semináře je doplnit dovednosti účastníků o nové poznatky v oblasti hodnocení, seznámit je s dalšími způsoby, používanými v jiných školskách systémech. To vše souvisí s filozofií vzdělávacího působení na žáky nebo studenty, která by měla být pozitivně působící a nesoutěživá, která podporuje vhodné edukační klima a o které také pojednávají jednotlivá témata semináře. Účastníci si prakticky vyzkouší nové způsoby hodnocení a získají i další praktické náměty do své praxe.


  • Jaký je účel hodnocení, co je to hodnocení?
  • Povzbuzující reakce
  • Nevýhody současného klasifikování
  • Doplňkové formy hodnocení
  • Slovní hodnocení versus známky
  • Formativní a normativní hodnocení
  • Individuální a sociální vztahová norma - jak vlastně hodnotit?
  • Psychologické aspekty hodnocení:
  • To by se učiteli stát nemělo! (některé hodnotící systémy)
  • Vzájemné hodnocení a sebehodnocení žáků
  • Reflexe z praxe
  • Závěrečné shrnutí: co je tedy při hodnocení důležité?

Součástí kurzu jsou kvalitní studijní a podpůrné materiály

U prezenčních kurzů je samozřejmostí bohaté občerstvení.

Po absolvování kurzu Vám vystavíme osvědčení.

Nejčastější dotazy ke kurzům

*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Cílová skupina
ŠD/ŠK, ZUŠ, ZŠ 1. stupeň, ZŠ 2. stupeň,
Termín kurzu
11.04.2023 - 11.04.2023
Město konání
On-line webinář
Poznámka k termínu
11. 4. 2023 (8.30 - 12.00 hodin)
Adresa místa konání
Hodinová dotace kurzu
4
Vhodné i pro šablony
ANO
1 390 Kč / osobu
Vyberte počet osob
Kdo bude lektorem kurzů?

Kurz na zakázku – „na klíč“ pro sborovnu

Tento kurz pro Vás rádi uspořádáme na objednávku. Vyplňte nezávaznou poptávku a my pošleme lektora přímo k Vám do školy.

Výhody kurzu na klíč:

  • Proškolíme více učitelů z Vaší školy.
  • Obsah kurzu přizpůsobíme přesně podle Vašich potřeb.
  • Termín a čas si vyberete sami.
  • Nebudete muset nikam jezdit a ušetříte za cestovné.
  • Posílíte vztahy mezi kolegy.
Chcete uspořádat tento kurz pro sborovnu? Vyplňte poptávku.