Granna PixBlocks

Výrobce: Granna
Kód: ARD04664
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
599 Kč
+ -
Po hrací ploše logické hry pro hráče od 7 let poskakují lakomí králíci. Je to krajina tvořená plošinami a rostlinami, mezi nimiž jsou poschovávané šťavnaté mrkvičky, které mají králíci moc rádi.
Řiď pohyb králíka a snaž se, aby snědl všechny mrkvičky. Hraj, abys vyhrál, bav se – a seznamuj se přitom se základy programování!
Je vůbec možné naučit se programovat bez počítače? Samozřejmě že je! Řešení logických úloh ze hry PixBlocks je totiž ve skutečnosti vytvářením programů, které pak provádí pohybující se králík.
Dobře „napsaný“ program, který hráči vytvářejí kladením žetonů na hrací plochu podle obrázku na zvolené kartě, přivede králíka k mrkvičkám. Pokud králík sní všechny mrkvičky, je to důkaz, že program byl vytvořen správně.
Hra pro 1–4 hráče od 7 let nabízí 56 úloh ve 3 úrovních obtížnosti a zábavnou formou přispívá k rozvoji logického myšlení i programátorské představivosti.

Obsah balení:

64 herních karet s úlohami
hrací plocha
4 dřevění králíci (ve 4 barvách) 
80 žetonů
návod
Po hrací ploše logické hry pro hráče od 7 let poskakují lakomí králíci. Je to krajina tvořená plošinami a rostlinami, mezi nimiž jsou poschovávané šťavnaté mrkvičky, které mají králíci moc rádi.
Řiď pohyb králíka a snaž se, aby snědl všechny mrkvičky. Hraj, abys vyhrál, bav se – a seznamuj se přitom se základy programování!
Je vůbec možné naučit se programovat bez počítače? Samozřejmě že je! Řešení logických úloh ze hry PixBlocks je totiž ve skutečnosti vytvářením programů, které pak provádí pohybující se králík.
Dobře „napsaný“ program, který hráči vytvářejí kladením žetonů na hrací plochu podle obrázku na zvolené kartě, přivede králíka k mrkvičkám. Pokud králík sní všechny mrkvičky, je to důkaz, že program byl vytvořen správně.
Hra pro 1–4 hráče od 7 let nabízí 56 úloh ve 3 úrovních obtížnosti a zábavnou formou přispívá k rozvoji logického myšlení i programátorské představivosti.

Obsah balení:

64 herních karet s úlohami
hrací plocha
4 dřevění králíci (ve 4 barvách) 
80 žetonů
návod
*
*
*
Věk
Od 7 let Od 8 let Od 9 let Od 10 let
Určeno pro
Holka Kluk
Určeno pro školu
2. třída ZŠ 3. třída ZŠ 4. třída ZŠ
Rozvíjí se
Logika Postřeh Soustředění Vědomosti
Předmět ZŠ
Informatika