VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici
Foukací harmoničky a zvonkohry v rukách dětí jako motivační nástroj na cestě k písni.
VZD00039
Na semináře se v jeho průběhu seznámíte se základními strategiemi a technikami hodnocení. Během vzdělávacího programu budete mezi sebou sdílet své vlastní zkušenosti s hodnocením a porovnáte výhody a případná rizika u jednotlivých způsobů hodnocení. Převážná pozornost bude věnována formativnímu hodnocení. Budou Vám objasněny cíle a podmínky této metody hodnocení. Také se dozvíte formy poskytnutí zpětné vazby, která je důležitá. S lektorem proberete metody aktivizace žáků, dále proberete metody vytváření objektivních pravidel a kritérií pro hodnocení žáka. V různých situacích si vyzkoušíte způsoby hodnocení prakticky a posléze obdržíte zpětnou vazbu. Během kurzu absolvujete i koučovací rozhovor, který povede k dosažené stanoveného cíle v praxi.
Naučíte se sami hrát na foukací harmoničku i zvonkohru a obdržíte metodické materiály včetně notových záznamů písní.
Stručný obsah:
- Seznámení s nástrojem a pozitivními dopady muzicírování na dobrý a úspěšný start ve škole
- Důležitost dechových cvičení – praktický nácvik správného dýchání do břicha bez zvedání bederní páteře hrou – „Hurvínek“, „Na klauny“ – využití pomůcek – nákresy, brčka, ubrousky, foukátka…
- Metodický postup a nácvik hry na foukací harmoničku, vhodné hry, pomůcky a činnosti
- Představení dalšího melodického hudebního nástroje – zvonkohry – a jeho propojení se čtyřkanálkovou foukací harmoničkou
- Práce se dvěma konkrétními písněmi: „Komáři se ženili“ a „Perníková chaloupka“
- Celkové rozpracování písní a jejich možnosti – související aktivity, propojování jednotlivých vzdělávacích oblastí podle RVP PV – porozumění textu, motivace, pohybová hra, dechové cvičení, rýmování, dramatizace
- Videoukázka z vlastní práce s dětmi – rozbor videa, zamyšlení se nad klady a zápory, pobídnutí účastníků k vlastní kreativitě a nápadům