Formativní hodnocení žáků základní školy - zkušenosti, metody a techniky z praxe

VZD01608
Cílová skupina
ZŠ 1. stupeňZŠ 2. stupeňSpec. školyAsistent pedagogaŠD/ŠK
Akreditace MŠMT čj.
MSMT-14488/2021-6-468
Zaměření kurzu (kategorie)
HodnoceníEnvironmentální vzdělávání
Hodinová dotace kurzu
8
Vhodné i pro šablony
ANO

Seznámíme vás s právním rámcem hodnocení žáků, s doporučením OECD k hodnocení žáků, s výhodami a nevýhodami sumativního a formativního hodnocení. Dále budete seznámeni s hodnocením žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných a mimořádně nadaných, s hodnocením dosahováním cílů vzdělávání a klíčových kompetencí. Stěžejní závěrečná část obsahuje praktické ukázky metod a technik formativního hodnocení, které dostanete k dalšímu použití ve škole.

Program kurzu v bodech:

  • Právní rámec hodnocení žáků základní školy 
  • Doporučení OECD k hodnocení žáků, hodnocení žáků v zahraničí 
  • Výhody a nevýhody sumativního a formativního hodnocení 
  • Podmínky formativního hodnocení 
  • Hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných a mimořádně nadaných (1 hodina).
  • Hodnocení dosahování cílů vzdělávání a klíčových kompetencí. Pravidlo SMARTED a Bloomova taxonomie v praxi
  • Triády – praktické rady jak postupovat 
  • Praktické ukázky metod a technik formativního hodnocení

Veškeré vzdělávání je realizováno v souladu s normou ČSN EN ISO 9001:2016.
Pokud je kurz vhodný pro šablony, lze jej hradit z šablon OP JAK.
Veškeré kurzy z naší nabídky lze zároveň hradit z rozpočtu školy i soukromě.
Školám a organizacím nabízíme také možnost platby na fakturu.

Máte otázky? Podívejte se na nejčastější dotazy ke kurzům.

Buďte s námi hvězdou kabinetu!

Vyberte si odměnu za Váš profesní rozvoj.

Kdo bude lektorem kurzů?

Seznámíme vás s právním rámcem hodnocení žáků, s doporučením OECD k hodnocení žáků, s výhodami a nevýhodami sumativního a formativního hodnocení. Dále budete seznámeni s hodnocením žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných a mimořádně nadaných, s hodnocením dosahováním cílů vzdělávání a klíčových kompetencí. Stěžejní závěrečná část obsahuje praktické ukázky metod a technik formativního hodnocení, které dostanete k dalšímu použití ve škole.

Program kurzu v bodech:

  • Právní rámec hodnocení žáků základní školy 
  • Doporučení OECD k hodnocení žáků, hodnocení žáků v zahraničí 
  • Výhody a nevýhody sumativního a formativního hodnocení 
  • Podmínky formativního hodnocení 
  • Hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných a mimořádně nadaných (1 hodina).
  • Hodnocení dosahování cílů vzdělávání a klíčových kompetencí. Pravidlo SMARTED a Bloomova taxonomie v praxi
  • Triády – praktické rady jak postupovat 
  • Praktické ukázky metod a technik formativního hodnocení

Součástí kurzu jsou kvalitní studijní a podpůrné materiály

U prezenčních kurzů je samozřejmostí bohaté občerstvení.

Po absolvování kurzu Vám vystavíme osvědčení.

Nejčastější dotazy ke kurzům

*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Cílová skupina
ZŠ 1. stupeň, ZŠ 2. stupeň, Spec. školy, Asistent pedagoga, ŠD/ŠK
Termín kurzu
16.05.2023 - 16.05.2023
Město konání
On-line webinář
Poznámka k termínu
16. 5. 2023 (8.30 - 16.00 hod.)
Adresa místa konání
Hodinová dotace kurzu
8
Vhodné i pro šablony
ANO
1 990 Kč / osobu
Vyberte počet osob

Kurz na zakázku – „na klíč“ pro sborovnu

Tento kurz pro Vás rádi uspořádáme na objednávku. Vyplňte nezávaznou poptávku a my pošleme lektora přímo k Vám do školy.

Výhody kurzu na klíč:

  • Proškolíme více učitelů z Vaší školy.
  • Obsah kurzu přizpůsobíme přesně podle Vašich potřeb.
  • Termín a čas si vyberete sami.
  • Nebudete muset nikam jezdit a ušetříte za cestovné.
  • Posílíte vztahy mezi kolegy.
Chcete uspořádat tento kurz pro sborovnu? Vyplňte poptávku.