Formativní hodnocení žáků základní školy - zkušenosti, metody a techniky z praxe

VZD01608
Cílová skupina
Asistent pedagogaSpec. školyŠD/ŠKZŠ 2. stupeňZŠ 1. stupeň
Akreditace MŠMT čj.
MSMT-14488/2021-6-468
Hodinová dotace kurzu
8
Vhodné i pro šablony
ANO

Seznámíme vás s právním rámcem hodnocení žáků, s doporučením OECD k hodnocení žáků, s výhodami a nevýhodami sumativního a formativního hodnocení. Dále budete seznámeni s hodnocením žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných a mimořádně nadaných, s hodnocením dosahováním cílů vzdělávání a klíčových kompetencí. Stěžejní závěrečná část obsahuje praktické ukázky metod a technik formativního hodnocení, které dostanete k dalšímu použití ve škole.

Program kurzu v bodech:

  • Právní rámec hodnocení žáků základní školy 
  • Doporučení OECD k hodnocení žáků, hodnocení žáků v zahraničí 
  • Výhody a nevýhody sumativního a formativního hodnocení 
  • Podmínky formativního hodnocení 
  • Hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných a mimořádně nadaných (1 hodina).
  • Hodnocení dosahování cílů vzdělávání a klíčových kompetencí. Pravidlo SMARTED a Bloomova taxonomie v praxi
  • Triády – praktické rady jak postupovat 
  • Praktické ukázky metod a technik formativního hodnocení

Pokud je kurz vhodný pro šablony, lze jej hradit z šablon.
Veškeré kurzy z naší nabídky lze zároveň hradit z rozpočtu školy i soukromě.


Součástí jsou kvalitní studijní a podpůrné materiály

U prezenčních kurzů je samozřejmostí bohaté občerstvení.

Z on-line kurzu (webináře) obdržíte záznam ke zpětnému zhlédnutí

Po absolvování kurzu Vám vystavíme osvědčení.

Nejčastější dotazy ke kurzům

Seznámíme vás s právním rámcem hodnocení žáků, s doporučením OECD k hodnocení žáků, s výhodami a nevýhodami sumativního a formativního hodnocení. Dále budete seznámeni s hodnocením žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných a mimořádně nadaných, s hodnocením dosahováním cílů vzdělávání a klíčových kompetencí. Stěžejní závěrečná část obsahuje praktické ukázky metod a technik formativního hodnocení, které dostanete k dalšímu použití ve škole.

Program kurzu v bodech:

  • Právní rámec hodnocení žáků základní školy 
  • Doporučení OECD k hodnocení žáků, hodnocení žáků v zahraničí 
  • Výhody a nevýhody sumativního a formativního hodnocení 
  • Podmínky formativního hodnocení 
  • Hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných a mimořádně nadaných (1 hodina).
  • Hodnocení dosahování cílů vzdělávání a klíčových kompetencí. Pravidlo SMARTED a Bloomova taxonomie v praxi
  • Triády – praktické rady jak postupovat 
  • Praktické ukázky metod a technik formativního hodnocení
*
*
*
Vyberte termín a přihlaste se
Cílová skupina
Asistent pedagoga, Spec. školy, ŠD/ŠK, ZŠ 2. stupeň, ZŠ 1. stupeň
Termín kurzu
16.06.2022 - 16.06.2022
Město konání
Brno
Poznámka k termínu
16. 6. 2022 (9.00 - 15.30 hodin)
Adresa místa konání
Hodinová dotace kurzu
8
Vhodné i pro šablony
ANO
1 790 Kč / osobu
Vyberte počet osob
Cílová skupina
Asistent pedagoga, ŠD/ŠK, Spec. školy, ZŠ 1. stupeň, ZŠ 2. stupeň
Termín kurzu
20.09.2022 - 20.09.2022
Město konání
On-line webinář
Poznámka k termínu
20. 9. 2022 (8.00 - 15.30 hodin)
Adresa místa konání
Hodinová dotace kurzu
8
Vhodné i pro šablony
ANO
1 790 Kč / osobu
Vyberte počet osob

Kurz na zakázku – „na klíč“

Tento kurz pro Vás rádi uspořádáme na objednávku. Vyplňte nezávaznou poptávku a my pošleme lektora přímo k Vám do školy.

Výhody kurzu na klíč:

  • Proškolíme více učitelů z Vaší školy.
  • Obsah kurzu přizpůsobíme přesně podle Vašich potřeb.
  • Termín a čas si vyberete sami.
  • Nebudete muset nikam jezdit a ušetříte za cestovné.
  • Posílíte vztahy mezi kolegy.
Chcete uspořádat kurz na klíč? Kontaktujte nás