VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

F-005.4 Fyzikální veličiny a jejich jednotky

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF01616

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Zboží bohužel není skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
28 Kč
- +

Určení: pro 6. - 9. ročník

Využití: Metoda slouží k upevnění znalosti znaků fyzikálních veličin, jejich značek a názvů a označení jednotek, které jsou používány k měření velikosti příslušných fyzikálních veličin. Vzhledem k tomu, že se žáci seznamují s veličinami a jejich jednotkami postupně, je vhodné se k této aktivitě čas od času vracet. Znalost fyzikálních veličin a jejich jednotek podmiňuje používání fyzikálních vzorců, kterými jsou vyjadřovány vztahy mezi těmito veličinami a tvoří základní východisko pro fyzikální výpočty. Každý způsob, který pomůže osvěžit zvládání této dovednosti, je vítán.

Směřujeme ke kompetencím - nalézat vztah, pamatovat si, pracovat se symboly, znát značky fyzikálních veličin, znát značky fyzikálních jednotek

Učivo - fyzikální veličiny, fyzikální jednotky, fyzikální vzorce, značky fyzikálních veličin, značky fyzikálních jednotek

Určení: pro 6. - 9. ročník

Využití: Metoda slouží k upevnění znalosti znaků fyzikálních veličin, jejich značek a názvů a označení jednotek, které jsou používány k měření velikosti příslušných fyzikálních veličin. Vzhledem k tomu, že se žáci seznamují s veličinami a jejich jednotkami postupně, je vhodné se k této aktivitě čas od času vracet. Znalost fyzikálních veličin a jejich jednotek podmiňuje používání fyzikálních vzorců, kterými jsou vyjadřovány vztahy mezi těmito veličinami a tvoří základní východisko pro fyzikální výpočty. Každý způsob, který pomůže osvěžit zvládání této dovednosti, je vítán.

Směřujeme ke kompetencím - nalézat vztah, pamatovat si, pracovat se symboly, znát značky fyzikálních veličin, znát značky fyzikálních jednotek

Učivo - fyzikální veličiny, fyzikální jednotky, fyzikální vzorce, značky fyzikálních veličin, značky fyzikálních jednotek

*
*
*