VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Ergonomie a rozvoj dětské kresby

Kód: VZD00332

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Zboží bohužel není skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
2 390 Kč
- +

Seminář zprostředkovává pedagogům pohled na výtvarný projev dítěte z hlediska správné ergonomie. Webinář vymezuje a objasňuje příčiny a následky grafomotorických  potíží u dětí v mateřské škole a v 1. tř. ZŠ. Obsahem semináře je základní  terminologie, diagnostické, reedukační a podpůrné formy systematické péče,  smysl  a význam týmové spolupráce rodičů, školy a speciálního pedagoga. Lektorka  přiblíží účastníkům problematiku řady témat - specializace a spolupráce  mozkových hemisfér, lateralizace, specifika praváctví – leváctví, ambidextrie,  nevyhraněná lateralita, správný úchop psacího náčiní a jeho význam.

Představí jim možnosti reedukace nesprávného úchopu u dětí, příklady z praxe, ale také nabídku vhodných ergonomických pomůcek na trhu a optimální možnosti pomoci. Cílem  vzdělávacího programu je, aby pedagogové získali náhled na problematiku  ergonomie psaní a rozvoje grafomotoriky a na základě včasného rozpoznání příčiny  grafomotorických obtíží, byli schopní provést včasnou diagnostiku. Absolventi by  měli být schopní analyzovat odborná doporučení speciálního pedagoga, PPP a  sledovat osobní vývoj dítěte a vytvářet vhodné podmínky pro vstup do ZŠ.

 Témata: 

  • základní terminologie, příčiny vzniku grafomotorických obtíží, důsledky
  • diagnostika grafomotorických obtíží dítěte, lateralizace
  • ergonomie a výtvarný projev dítěte
  • vývoj dítěte, uvědomění si vlastního „JÁ“, role  předškoláka, školáka
  • dětská kresba v souvislosti s úrovní  grafomotoriky, jednotlivé formy
  • citlivé vedení a přiměřená motivace při  grafomotorických obtížích
  • reedukace grafomotorických obtíží dítěte,  správný sed, úchop psacího náčiní
  • nabídka vhodných ergonomických  pomůcek na trhu, optimální možnosti
    pomoci
  • rozbor příkladů z praxe - je  vhodné přinést obrázky dětí předškolního věku (postava, dům, strom, rodina,  zvíře…)

Seminář zprostředkovává pedagogům pohled na výtvarný projev dítěte z hlediska správné ergonomie. Webinář vymezuje a objasňuje příčiny a následky grafomotorických  potíží u dětí v mateřské škole a v 1. tř. ZŠ. Obsahem semináře je základní  terminologie, diagnostické, reedukační a podpůrné formy systematické péče,  smysl  a význam týmové spolupráce rodičů, školy a speciálního pedagoga. Lektorka  přiblíží účastníkům problematiku řady témat - specializace a spolupráce  mozkových hemisfér, lateralizace, specifika praváctví – leváctví, ambidextrie,  nevyhraněná lateralita, správný úchop psacího náčiní a jeho význam.

Představí jim možnosti reedukace nesprávného úchopu u dětí, příklady z praxe, ale také nabídku vhodných ergonomických pomůcek na trhu a optimální možnosti pomoci. Cílem  vzdělávacího programu je, aby pedagogové získali náhled na problematiku  ergonomie psaní a rozvoje grafomotoriky a na základě včasného rozpoznání příčiny  grafomotorických obtíží, byli schopní provést včasnou diagnostiku. Absolventi by  měli být schopní analyzovat odborná doporučení speciálního pedagoga, PPP a  sledovat osobní vývoj dítěte a vytvářet vhodné podmínky pro vstup do ZŠ.

 Témata: 

  • základní terminologie, příčiny vzniku grafomotorických obtíží, důsledky
  • diagnostika grafomotorických obtíží dítěte, lateralizace
  • ergonomie a výtvarný projev dítěte
  • vývoj dítěte, uvědomění si vlastního „JÁ“, role  předškoláka, školáka
  • dětská kresba v souvislosti s úrovní  grafomotoriky, jednotlivé formy
  • citlivé vedení a přiměřená motivace při  grafomotorických obtížích
  • reedukace grafomotorických obtíží dítěte,  správný sed, úchop psacího náčiní
  • nabídka vhodných ergonomických  pomůcek na trhu, optimální možnosti
    pomoci
  • rozbor příkladů z praxe - je  vhodné přinést obrázky dětí předškolního věku (postava, dům, strom, rodina,  zvíře…)
*
*
*