Dyslexie od narození do dospělosti

VZD00029
Akreditace MŠMT čj.
MSMT-1057/2023-5-57
Zaměření kurzu (kategorie)
Poruchy a spec. vzděl. potřeby
Hodinová dotace kurzu
6
Vhodné i pro šablony
ANO

Na semináři společně vytvoříme obraz nejen dyslexie, ale též dalších poruch učení. Ukážeme si, jak projevy poruch učení ovlivňují osobnost dítěte, dospívajícího a dospělého. Osvojíte si základní postupy při práci se žáky i studenty s poruchami učení.

Dyslexie není jen špatné čtení. Neprojevuje se až ve škole. Nevymizí po ukončení studia. Není to lenost nebo nechuť na sobě pracovat. Kolik je lidí, kteří skutečně trpí dyslexií?

Vznik poruch je podmíněn nedostatečným vývojem psychických funkcí, které negativně ovlivňují nejen osvojování si čtení, psaní, matematiky, cizích jazyků, ale také nepříznivě působí na řadu dalších aktivit v průběhu dne. První příznaky lze vnímat již v předškolním věku a nejvýrazněji se projevují na základní škole. V různé míře přetrvávají po celý život.

Obsah kurzu v bodech:

  • definice specifických poruch učení a chování      
  • co je dyslexie a „jak se pozná“        
  • specifikace dyslexie u dětí předškolního věku a jak s těmito osobami pracovat
  • specifikace dyslexie u dětí na prvním stupni základní školy a jak s těmito osobami pracovat
  • specifikace dyslexie u dětí na druhém stupni základní školy a jak s těmito osobami pracovat        
  • specifikace dyslexie u studentů středních a vysokých škol a jak s těmito osobami pracovat
  • specifikace dyslexie u dospělých osob a jak s těmito osobami pracovat

Veškeré vzdělávání je realizováno v souladu s normou ČSN EN ISO 9001:2016.
Pokud je kurz vhodný pro šablony, lze jej hradit z šablon OP JAK.
Veškeré kurzy z naší nabídky lze zároveň hradit z rozpočtu školy i soukromě.
Školám a organizacím nabízíme také možnost platby na fakturu.

Máte otázky? Podívejte se na nejčastější dotazy ke kurzům.

Buďte s námi hvězdou kabinetu!

Vyberte si odměnu za Váš profesní rozvoj.

Na semináři společně vytvoříme obraz nejen dyslexie, ale též dalších poruch učení. Ukážeme si, jak projevy poruch učení ovlivňují osobnost dítěte, dospívajícího a dospělého. Osvojíte si základní postupy při práci se žáky i studenty s poruchami učení.

Dyslexie není jen špatné čtení. Neprojevuje se až ve škole. Nevymizí po ukončení studia. Není to lenost nebo nechuť na sobě pracovat. Kolik je lidí, kteří skutečně trpí dyslexií?

Vznik poruch je podmíněn nedostatečným vývojem psychických funkcí, které negativně ovlivňují nejen osvojování si čtení, psaní, matematiky, cizích jazyků, ale také nepříznivě působí na řadu dalších aktivit v průběhu dne. První příznaky lze vnímat již v předškolním věku a nejvýrazněji se projevují na základní škole. V různé míře přetrvávají po celý život.

Obsah kurzu v bodech:

  • definice specifických poruch učení a chování      
  • co je dyslexie a „jak se pozná“        
  • specifikace dyslexie u dětí předškolního věku a jak s těmito osobami pracovat
  • specifikace dyslexie u dětí na prvním stupni základní školy a jak s těmito osobami pracovat
  • specifikace dyslexie u dětí na druhém stupni základní školy a jak s těmito osobami pracovat        
  • specifikace dyslexie u studentů středních a vysokých škol a jak s těmito osobami pracovat
  • specifikace dyslexie u dospělých osob a jak s těmito osobami pracovat

Součástí kurzu jsou kvalitní studijní a podpůrné materiály

U prezenčních kurzů je samozřejmostí bohaté občerstvení.

Po absolvování kurzu Vám vystavíme osvědčení.

Nejčastější dotazy ke kurzům

*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Aktuálně nemáme v nabídce žádný otevřený kurz.

Kurz na zakázku – „na klíč“ pro sborovnu

Tento kurz pro Vás rádi uspořádáme na objednávku. Vyplňte nezávaznou poptávku a my pošleme lektora přímo k Vám do školy.

Výhody kurzu na klíč:

  • Proškolíme více učitelů z Vaší školy.
  • Obsah kurzu přizpůsobíme přesně podle Vašich potřeb.
  • Termín a čas si vyberete sami.
  • Nebudete muset nikam jezdit a ušetříte za cestovné.
  • Posílíte vztahy mezi kolegy.
Chcete uspořádat tento kurz pro sborovnu? Vyplňte poptávku.