VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Dvouleté děti v mateřské škole a naplňování jejich potřeb

VZD00027

Seznámíte se se specifiky práce s dvouletými dětmi v mateřské škole – především s jejich potřebami ve vztahu k osobnosti pedagoga a legislativě, a to jak v oblasti teoretické, tak především formou praktických ukázek aktivit a řešení situací, které mohou nastat při vzdělávání této věkové skupiny.

Nahlédneme na potřeby dvouletého dítěte, vycházející z jeho psychologického vývoje, a vybavíme vás praktickými dovednostmi pro práci s dvouletými dětmi v mateřské škole.

Budete schopní cíleně pracovat s dvou- až tříletými dětmi v prostředí mateřské školy za respektování jejich potřeb a vývojové úrovně. Budete disponovat metodami vhodnými pro práci s dvouletými dětmi a budete schopni přizpůsobit prostředí, ve kterém se dítě nachází, jeho potřebám.

Obsah v bodech:

  • Potřeby dítěte staršího batolecího věku z pohledu pedagoga – cesty k naplňování potřeby místa, přiměřenosti podnětů, bezpečí a jistoty, limitů, řádu a struktury v prostředí mateřské školy
  • Osobnost pedagoga pro práci s dvouletými dětmi – osobnostní i profesní předpoklady, zkušenost, laskavost, dotek, komunikace, trpělivost atd.
  • Učíme děti návykům a sebeobsluze – hygienické návyky, stravování, oblékání, učíme se pozdravit, poděkovat atd.
  • Legislativní podpora vzdělávání dvouletých dětí v MŠ  – vyhláška č. 14/2005 Sb. v úpravách r. 2016, hygienické a bezpečnostní předpisy atd.
  • Rizika umístění dvouletých dětí v mateřské škole a hledání cest k jejich předcházení – velikost skupiny, personální zabezpečení, přehlcení podněty, chaos, přechodové situace, bezpečnost atd.

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Seznámíte se se specifiky práce s dvouletými dětmi v mateřské škole – především s jejich potřebami ve vztahu k osobnosti pedagoga a legislativě, a to jak v oblasti teoretické, tak především formou praktických ukázek aktivit a řešení situací, které mohou nastat při vzdělávání této věkové skupiny.

Nahlédneme na potřeby dvouletého dítěte, vycházející z jeho psychologického vývoje, a vybavíme vás praktickými dovednostmi pro práci s dvouletými dětmi v mateřské škole.

Budete schopní cíleně pracovat s dvou- až tříletými dětmi v prostředí mateřské školy za respektování jejich potřeb a vývojové úrovně. Budete disponovat metodami vhodnými pro práci s dvouletými dětmi a budete schopni přizpůsobit prostředí, ve kterém se dítě nachází, jeho potřebám.

Obsah v bodech:

  • Potřeby dítěte staršího batolecího věku z pohledu pedagoga – cesty k naplňování potřeby místa, přiměřenosti podnětů, bezpečí a jistoty, limitů, řádu a struktury v prostředí mateřské školy
  • Osobnost pedagoga pro práci s dvouletými dětmi – osobnostní i profesní předpoklady, zkušenost, laskavost, dotek, komunikace, trpělivost atd.
  • Učíme děti návykům a sebeobsluze – hygienické návyky, stravování, oblékání, učíme se pozdravit, poděkovat atd.
  • Legislativní podpora vzdělávání dvouletých dětí v MŠ  – vyhláška č. 14/2005 Sb. v úpravách r. 2016, hygienické a bezpečnostní předpisy atd.
  • Rizika umístění dvouletých dětí v mateřské škole a hledání cest k jejich předcházení – velikost skupiny, personální zabezpečení, přehlcení podněty, chaos, přechodové situace, bezpečnost atd.
*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Aktuálně nemáme v nabídce žádný otevřený kurz.