🎥 SLEDUJTE ZDARMA NÁŠ PODCAST UČIT, ŽÍT A NEZBLÁZNIT SE 👉 Klikněte ZDE

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Dvouleté děti a vytváření podmínek a rituálů pro jejich vzdělávání v mateřské škole

Kód: VZD00026

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Zboží bohužel není skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
2 390 Kč
- +

Seznámíme vás se specifiky práce s dvouletými dětmi v mateřské škole, především s vytvářením podmínek pro jejich vzdělávání v souladu s RVP PV – jak v oblasti teoretické, tak především formou praktických ukázek aktivit a řešení situací, které mohou nastat při vzdělávání této věkové skupiny.

Společně vyspecifikujeme podmínky pro umístění dvouletého dítěte do MŠ a vybavíme vás praktickými dovednostmi potřebnými pro vzdělávání dvouletých dětí.

Budete schopní cíleně pracovat s dvou- až tříletými dětmi v prostředí mateřské školy za respektování jejich potřeb a vývojové úrovně, získáte zásobu her a činností a budete schopni přizpůsobit prostředí, ve kterém se dítě nachází, jeho potřebám.


Obsah v bodech:

  • Podmínky pro vzdělávání dvouletých dětí – materiální prostředí, personální zabezpečení, podnětné prostředí, úprava denního režimu           
  • RVP PV a vzdělávání dvouletých dětí – cíle a obsah vzdělávání, individualizace vzdělávání dvouletých dětí, plánování, evaluace
  • Abychom si rozuměli – řeč verbální a neverbální, gestika a posturika, zpěv, rytmus, praktická cvičení a řešení situací
  • Význam rituálů v předškolním věku s důrazem na věk 2–3 roky – rituály a jejich funkce v životě dítěte, úprava známých rituálů, význam rituálů u jídla, spánku, příchodu do MŠ a odchodu z MŠ, rutinní postupy
  • Hrajeme si celý den – hra dětí dvouletých, hračky a pomůcky pro hru, herní návyky, úklid hraček

Seznámíme vás se specifiky práce s dvouletými dětmi v mateřské škole, především s vytvářením podmínek pro jejich vzdělávání v souladu s RVP PV – jak v oblasti teoretické, tak především formou praktických ukázek aktivit a řešení situací, které mohou nastat při vzdělávání této věkové skupiny.

Společně vyspecifikujeme podmínky pro umístění dvouletého dítěte do MŠ a vybavíme vás praktickými dovednostmi potřebnými pro vzdělávání dvouletých dětí.

Budete schopní cíleně pracovat s dvou- až tříletými dětmi v prostředí mateřské školy za respektování jejich potřeb a vývojové úrovně, získáte zásobu her a činností a budete schopni přizpůsobit prostředí, ve kterém se dítě nachází, jeho potřebám.


Obsah v bodech:

  • Podmínky pro vzdělávání dvouletých dětí – materiální prostředí, personální zabezpečení, podnětné prostředí, úprava denního režimu           
  • RVP PV a vzdělávání dvouletých dětí – cíle a obsah vzdělávání, individualizace vzdělávání dvouletých dětí, plánování, evaluace
  • Abychom si rozuměli – řeč verbální a neverbální, gestika a posturika, zpěv, rytmus, praktická cvičení a řešení situací
  • Význam rituálů v předškolním věku s důrazem na věk 2–3 roky – rituály a jejich funkce v životě dítěte, úprava známých rituálů, význam rituálů u jídla, spánku, příchodu do MŠ a odchodu z MŠ, rutinní postupy
  • Hrajeme si celý den – hra dětí dvouletých, hračky a pomůcky pro hru, herní návyky, úklid hraček
*
*
*