Digitální infrastruktura ve škole aneb co všechno ve škole může být "digi"

Kód: VZD00481
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
1 350 Kč
+ -

Veškeré vzdělávání je realizováno v souladu s normou ČSN EN ISO 9001:2016.
Pokud je kurz vhodný pro šablony, lze jej hradit z šablon OP JAK.
Veškeré kurzy z naší nabídky lze zároveň hradit z rozpočtu školy i soukromě.
Školám a organizacím nabízíme také možnost platby na fakturu.

Máte otázky? Podívejte se na nejčastější dotazy ke kurzům.

Buďte s námi hvězdou kabinetu!

Vyberte si odměnu za Váš profesní rozvoj.

V úvodu vzdělávací akce se společně zamyslíme nad smyslem informačních technologií ve vzdělávání. Jaký je přínos IT? Proč je vůbec do školy přinášet?

V dalších částech Vám lektor předloží své zkušenosti se zaváděním informačních technologií na ZŠ a MŠ Pohořelice z pohledu vedení školy (případová studie). Poukáže na výhody a nevýhody vybraných prvků digitální infrastruktury od nákupu, přes správu až po zavádění do vyučovacích hodin (př. počítače, projektory, tablety atd.). Podělí se také o své zkušenosti z distanční výuky a ukáže několik v praxí osvědčených výukových nástrojů (př. Wordwall, umimeto.org atd.). Představí nástroje pro výuku cizích jazyů a přírodních věd s využitím informačních technologií. Vyhodnotí několik let trvající výuku se zapojením tabletových učeben a elektronických učebnic.

V poslední části se lektor podělí o své zkušeností s čerpáním finančních prostředku z EU (IROP) k nákupu digitálních technologií a řízením technologií ve škole.

Obsah kurzu v bodech:
  • Mapování současného stavu na školách účastníků, úloha informačních technologií na školách účastníků, sdílení nápadů na možné využití ICT
  • Pojem digitální gramotnost
  • Porovnání projekčních zařízení ve škole: projektor, interaktivní projektor, interaktivní displej
  • Porovnání typů počítačů do školy: stolní PC, All In One, notebook
  • Internet ve škole, bezdrátová síť, optická síť
  • Digitální jazyková učebna pro výuku cizích jazyků
  • Vyhodnocení práce s tabletovou učebnou
  • Elektronická čidla pro výuku přírodovědných předmětů
  • Elektronické učebnice, unimeto.org, wordwall
  • Školní e-mailové účty pro žáky
  • Google class room vs. Moodle
  • Využití vizualizérů a prezentérů
  • Zkušenosti z distanční výuky
  • Představení vybraných nástrojů k výuce nové informatiky: Ozobot, Blue-bot, Micro:bit
  • Sdílení zkušeností s čerpáním finančních prostředku z IROP
  • Motivace pedagogů k využívání informačních technologií
  • Jak technologie efektivně spravovat?
V úvodu vzdělávací akce se společně zamyslíme nad smyslem informačních technologií ve vzdělávání. Jaký je přínos IT? Proč je vůbec do školy přinášet?

V dalších částech Vám lektor předloží své zkušenosti se zaváděním informačních technologií na ZŠ a MŠ Pohořelice z pohledu vedení školy (případová studie). Poukáže na výhody a nevýhody vybraných prvků digitální infrastruktury od nákupu, přes správu až po zavádění do vyučovacích hodin (př. počítače, projektory, tablety atd.). Podělí se také o své zkušenosti z distanční výuky a ukáže několik v praxí osvědčených výukových nástrojů (př. Wordwall, umimeto.org atd.). Představí nástroje pro výuku cizích jazyů a přírodních věd s využitím informačních technologií. Vyhodnotí několik let trvající výuku se zapojením tabletových učeben a elektronických učebnic.

V poslední části se lektor podělí o své zkušeností s čerpáním finančních prostředku z EU (IROP) k nákupu digitálních technologií a řízením technologií ve škole.

Obsah kurzu v bodech:
  • Mapování současného stavu na školách účastníků, úloha informačních technologií na školách účastníků, sdílení nápadů na možné využití ICT
  • Pojem digitální gramotnost
  • Porovnání projekčních zařízení ve škole: projektor, interaktivní projektor, interaktivní displej
  • Porovnání typů počítačů do školy: stolní PC, All In One, notebook
  • Internet ve škole, bezdrátová síť, optická síť
  • Digitální jazyková učebna pro výuku cizích jazyků
  • Vyhodnocení práce s tabletovou učebnou
  • Elektronická čidla pro výuku přírodovědných předmětů
  • Elektronické učebnice, unimeto.org, wordwall
  • Školní e-mailové účty pro žáky
  • Google class room vs. Moodle
  • Využití vizualizérů a prezentérů
  • Zkušenosti z distanční výuky
  • Představení vybraných nástrojů k výuce nové informatiky: Ozobot, Blue-bot, Micro:bit
  • Sdílení zkušeností s čerpáním finančních prostředku z IROP
  • Motivace pedagogů k využívání informačních technologií
  • Jak technologie efektivně spravovat?

Součástí kurzu jsou kvalitní studijní a podpůrné materiály

U prezenčních kurzů je samozřejmostí bohaté občerstvení.

Po absolvování kurzu Vám vystavíme osvědčení.

Nejčastější dotazy ke kurzům

*
*
*

Kurz na zakázku – „na klíč“ pro sborovnu

Tento kurz pro Vás rádi uspořádáme na objednávku. Vyplňte nezávaznou poptávku a my pošleme lektora přímo k Vám do školy.

Výhody kurzu na klíč:

  • Proškolíme více učitelů z Vaší školy.
  • Obsah kurzu přizpůsobíme přesně podle Vašich potřeb.
  • Termín a čas si vyberete sami.
  • Nebudete muset nikam jezdit a ušetříte za cestovné.
  • Posílíte vztahy mezi kolegy.
Chcete uspořádat tento kurz pro sborovnu? Vyplňte poptávku.