VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Digitální infrastruktura ve škole aneb co všechno ve škole může být "digi"

Kód: VZD00481

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Zboží bohužel není skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
1 450 Kč
- +
V úvodu vzdělávací akce se společně zamyslíme nad smyslem informačních technologií ve vzdělávání. Jaký je přínos IT? Proč je vůbec do školy přinášet?

V dalších částech Vám lektor předloží své zkušenosti se zaváděním informačních technologií na ZŠ a MŠ Pohořelice z pohledu vedení školy (případová studie). Poukáže na výhody a nevýhody vybraných prvků digitální infrastruktury od nákupu, přes správu až po zavádění do vyučovacích hodin (př. počítače, projektory, tablety atd.). Podělí se také o své zkušenosti z distanční výuky a ukáže několik v praxí osvědčených výukových nástrojů (př. Wordwall, umimeto.org atd.). Představí nástroje pro výuku cizích jazyů a přírodních věd s využitím informačních technologií. Vyhodnotí několik let trvající výuku se zapojením tabletových učeben a elektronických učebnic.

V poslední části se lektor podělí o své zkušeností s čerpáním finančních prostředku z EU (IROP) k nákupu digitálních technologií a řízením technologií ve škole.

Obsah kurzu v bodech:
  • Mapování současného stavu na školách účastníků, úloha informačních technologií na školách účastníků, sdílení nápadů na možné využití ICT
  • Pojem digitální gramotnost
  • Porovnání projekčních zařízení ve škole: projektor, interaktivní projektor, interaktivní displej
  • Porovnání typů počítačů do školy: stolní PC, All In One, notebook
  • Internet ve škole, bezdrátová síť, optická síť
  • Digitální jazyková učebna pro výuku cizích jazyků
  • Vyhodnocení práce s tabletovou učebnou
  • Elektronická čidla pro výuku přírodovědných předmětů
  • Elektronické učebnice, unimeto.org, wordwall
  • Školní e-mailové účty pro žáky
  • Google class room vs. Moodle
  • Využití vizualizérů a prezentérů
  • Zkušenosti z distanční výuky
  • Představení vybraných nástrojů k výuce nové informatiky: Ozobot, Blue-bot, Micro:bit
  • Sdílení zkušeností s čerpáním finančních prostředku z IROP
  • Motivace pedagogů k využívání informačních technologií
  • Jak technologie efektivně spravovat?
V úvodu vzdělávací akce se společně zamyslíme nad smyslem informačních technologií ve vzdělávání. Jaký je přínos IT? Proč je vůbec do školy přinášet?

V dalších částech Vám lektor předloží své zkušenosti se zaváděním informačních technologií na ZŠ a MŠ Pohořelice z pohledu vedení školy (případová studie). Poukáže na výhody a nevýhody vybraných prvků digitální infrastruktury od nákupu, přes správu až po zavádění do vyučovacích hodin (př. počítače, projektory, tablety atd.). Podělí se také o své zkušenosti z distanční výuky a ukáže několik v praxí osvědčených výukových nástrojů (př. Wordwall, umimeto.org atd.). Představí nástroje pro výuku cizích jazyů a přírodních věd s využitím informačních technologií. Vyhodnotí několik let trvající výuku se zapojením tabletových učeben a elektronických učebnic.

V poslední části se lektor podělí o své zkušeností s čerpáním finančních prostředku z EU (IROP) k nákupu digitálních technologií a řízením technologií ve škole.

Obsah kurzu v bodech:
  • Mapování současného stavu na školách účastníků, úloha informačních technologií na školách účastníků, sdílení nápadů na možné využití ICT
  • Pojem digitální gramotnost
  • Porovnání projekčních zařízení ve škole: projektor, interaktivní projektor, interaktivní displej
  • Porovnání typů počítačů do školy: stolní PC, All In One, notebook
  • Internet ve škole, bezdrátová síť, optická síť
  • Digitální jazyková učebna pro výuku cizích jazyků
  • Vyhodnocení práce s tabletovou učebnou
  • Elektronická čidla pro výuku přírodovědných předmětů
  • Elektronické učebnice, unimeto.org, wordwall
  • Školní e-mailové účty pro žáky
  • Google class room vs. Moodle
  • Využití vizualizérů a prezentérů
  • Zkušenosti z distanční výuky
  • Představení vybraných nástrojů k výuce nové informatiky: Ozobot, Blue-bot, Micro:bit
  • Sdílení zkušeností s čerpáním finančních prostředku z IROP
  • Motivace pedagogů k využívání informačních technologií
  • Jak technologie efektivně spravovat?
*
*
*