D-029.2 Vývojové etapy pravěkého člověka

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02365
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
14 Kč
+ -

Určení: pro 6. ročník

Využití: Pochopení pojmů živočišný předchůdce člověka, pravěký člověk a Darwinova evoluční teorie. Význam přírodních podmínek, myšlení a práce ve vývoji člověka. Časová orientace v historii vzniku předchůdců člověka. Charakteristika jednotlivých typů předchůdců člověka. Mezipředmětové propojení s biologií, zeměpisem, výtvarnou výchovou, náboženskou výchovou, výchovou k občanství. Cíl: Seznámení s vědeckým názorem na vývoj člověka – od živočišných předchůdců člověka po člověka dnešního typu. Žáci pochopí význam nových pojmů, budou se orientovat na časové přímce, dokážou zařadit typy pračlověka do jednotlivých časových období, pochopí význam evoluční teorie a osobnost Charlese Darwina.

Směřujeme ke kompetencím - aktivně poznávat, aplikovat poznatky

Učivo - pravěk, čas

Určení: pro 6. ročník

Využití: Pochopení pojmů živočišný předchůdce člověka, pravěký člověk a Darwinova evoluční teorie. Význam přírodních podmínek, myšlení a práce ve vývoji člověka. Časová orientace v historii vzniku předchůdců člověka. Charakteristika jednotlivých typů předchůdců člověka. Mezipředmětové propojení s biologií, zeměpisem, výtvarnou výchovou, náboženskou výchovou, výchovou k občanství. Cíl: Seznámení s vědeckým názorem na vývoj člověka – od živočišných předchůdců člověka po člověka dnešního typu. Žáci pochopí význam nových pojmů, budou se orientovat na časové přímce, dokážou zařadit typy pračlověka do jednotlivých časových období, pochopí význam evoluční teorie a osobnost Charlese Darwina.

Směřujeme ke kompetencím - aktivně poznávat, aplikovat poznatky

Učivo - pravěk, čas

*
*
*
Předmět ZŠ
Dějepis
Určeno pro školu
II. stupeň ZŠ
Formát
A4