VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

D-029.2 Vývojové etapy pravěkého člověka

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02365

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Zboží bohužel není skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
14 Kč
- +

Určení: pro 6. ročník

Využití: Pochopení pojmů živočišný předchůdce člověka, pravěký člověk a Darwinova evoluční teorie. Význam přírodních podmínek, myšlení a práce ve vývoji člověka. Časová orientace v historii vzniku předchůdců člověka. Charakteristika jednotlivých typů předchůdců člověka. Mezipředmětové propojení s biologií, zeměpisem, výtvarnou výchovou, náboženskou výchovou, výchovou k občanství. Cíl: Seznámení s vědeckým názorem na vývoj člověka – od živočišných předchůdců člověka po člověka dnešního typu. Žáci pochopí význam nových pojmů, budou se orientovat na časové přímce, dokážou zařadit typy pračlověka do jednotlivých časových období, pochopí význam evoluční teorie a osobnost Charlese Darwina.

Směřujeme ke kompetencím - aktivně poznávat, aplikovat poznatky

Učivo - pravěk, čas

Určení: pro 6. ročník

Využití: Pochopení pojmů živočišný předchůdce člověka, pravěký člověk a Darwinova evoluční teorie. Význam přírodních podmínek, myšlení a práce ve vývoji člověka. Časová orientace v historii vzniku předchůdců člověka. Charakteristika jednotlivých typů předchůdců člověka. Mezipředmětové propojení s biologií, zeměpisem, výtvarnou výchovou, náboženskou výchovou, výchovou k občanství. Cíl: Seznámení s vědeckým názorem na vývoj člověka – od živočišných předchůdců člověka po člověka dnešního typu. Žáci pochopí význam nových pojmů, budou se orientovat na časové přímce, dokážou zařadit typy pračlověka do jednotlivých časových období, pochopí význam evoluční teorie a osobnost Charlese Darwina.

Směřujeme ke kompetencím - aktivně poznávat, aplikovat poznatky

Učivo - pravěk, čas

*
*
*