VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Čtenářské dílny

Kód: VZD00214
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
1 990 Kč
+ -

Cílem čtenářských dílen je přivést žáky ke čtení, aby se čtení stalo nedílnou součástí jejich volného času. Společně se podíváme na to, jak by taková dílna čtení mohla vypadat, a alespoň jednu dílnu zkusíme naplánovat, Také budeme analyzovat, jak jinak by ještě šlo žáky podpořit, aby se z nich stali čtenáři. Toto téma úzce souvisí se zaváděním inkluzívního vzdělávání do praxe škol.

Přehled témat:

  • čtenářská gramotnost a čtenářské dovednosti
  • metody práce s texty a konstruktivismus
  • příklady / ukázky čtenářských dílen
  • cíle a kritéria hodnocení
  • efektivní zpětná vazba, vnitřní motivace k učení a čtení

Seminář proběhne formou kombinace individuální a skupinové práce, diskuse budou probíhat v komunitním kruhu:

  • představení tématu a cílů semináře
  • představení lektora a účastníků
  • snos myšlenek na téma: Co si představujete pod pojmem „čtenářská dílna“?
  • pojmenování vzdělávacích potřeb (resp. očekávání) k tématu ze strany účastníků (Co bychom se chtěli naučit?)
  • praktické ukázky čtenářských dílen
  • analýza ukázek
  • pojmenování příležitostí, jak zaměřit čtenářské dílny
  • plánování dle potřeb účastníků
  • společná reflexe – přijímání a poskytování zpětné vazby k prezentovaným plánům i přípravám

Cílem čtenářských dílen je přivést žáky ke čtení, aby se čtení stalo nedílnou součástí jejich volného času. Společně se podíváme na to, jak by taková dílna čtení mohla vypadat, a alespoň jednu dílnu zkusíme naplánovat, Také budeme analyzovat, jak jinak by ještě šlo žáky podpořit, aby se z nich stali čtenáři. Toto téma úzce souvisí se zaváděním inkluzívního vzdělávání do praxe škol.

Přehled témat:

  • čtenářská gramotnost a čtenářské dovednosti
  • metody práce s texty a konstruktivismus
  • příklady / ukázky čtenářských dílen
  • cíle a kritéria hodnocení
  • efektivní zpětná vazba, vnitřní motivace k učení a čtení

Seminář proběhne formou kombinace individuální a skupinové práce, diskuse budou probíhat v komunitním kruhu:

  • představení tématu a cílů semináře
  • představení lektora a účastníků
  • snos myšlenek na téma: Co si představujete pod pojmem „čtenářská dílna“?
  • pojmenování vzdělávacích potřeb (resp. očekávání) k tématu ze strany účastníků (Co bychom se chtěli naučit?)
  • praktické ukázky čtenářských dílen
  • analýza ukázek
  • pojmenování příležitostí, jak zaměřit čtenářské dílny
  • plánování dle potřeb účastníků
  • společná reflexe – přijímání a poskytování zpětné vazby k prezentovaným plánům i přípravám
*
*
*