Coding Critters® Bopper, Hip & Hop

Kód: ARD05216
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
Běžná cena: 1 640 Kč
1 066 Kč
+ -

Seznamte se s Coding Critters: vašimi prvními přáteli z kódování! Tito hraví zajíčci přinášejí rané koncepty STEM do předškolního vzdělávání prostřednictvím 100% kódování bez obrazovky. Děti kódují společně s pohádkovým dobrodružstvím svých nových mazlíčků a pomozte tvrdě pracujícímu Bopperovi a odvážnému Hip & Hop zažít zábavu, na kterou nikdy nezapomenou! Každá výzva v kódování pohádkové knížky se odehrává v sadě zábavných mazlíčků Coding Critters. Dokážete nakódovat Bopper, aby popadl její mrkev, zatáhl Hip do jejího vozíku nebo postrčil Hopa na zábavné houpačce? Kromě toho, že se budete řídit problémy s kódováním v pohádkové knize, můžete také použít sadu zvířátek k navrhování vlastních kódových her a dalších! The Coding Critters také fungují jako roztomilí interaktivní mazlíčci, stisknutím Bopperova nosu aktivujte Play Mode, kde můžete krmit, mazlit se a starat se o svého nového kamaráda, králíčka, robota! Můžete ji dokonce přimět tančit a zpívat píseň!

 

   

Seznamte se s Coding Critters: vašimi prvními přáteli z kódování! Tito hraví zajíčci přinášejí rané koncepty STEM do předškolního vzdělávání prostřednictvím 100% kódování bez obrazovky. Děti kódují společně s pohádkovým dobrodružstvím svých nových mazlíčků a pomozte tvrdě pracujícímu Bopperovi a odvážnému Hip & Hop zažít zábavu, na kterou nikdy nezapomenou! Každá výzva v kódování pohádkové knížky se odehrává v sadě zábavných mazlíčků Coding Critters. Dokážete nakódovat Bopper, aby popadl její mrkev, zatáhl Hip do jejího vozíku nebo postrčil Hopa na zábavné houpačce? Kromě toho, že se budete řídit problémy s kódováním v pohádkové knize, můžete také použít sadu zvířátek k navrhování vlastních kódových her a dalších! The Coding Critters také fungují jako roztomilí interaktivní mazlíčci, stisknutím Bopperova nosu aktivujte Play Mode, kde můžete krmit, mazlit se a starat se o svého nového kamaráda, králíčka, robota! Můžete ji dokonce přimět tančit a zpívat píseň!

 

   

*
*
*
Předmět ZŠ
Informatika
Rozvíjí se
Fantazie Orientace Logika Soustředění Vědomosti
Určeno pro
2. třída ZŠ 1. třída ZŠ Mateřská škola
Určeno pro
Holka Kluk
Věk
Předškoláci Od 7 let Od 6 let Od 5 let Od 4 let