VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Číst se naučí každý

Kód: VZD00335

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Zboží bohužel není skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
2 390 Kč
- +

Vzdělávací program je zaměřen na osvojování čtení a práci s  textem bez ohledu na charakteristiky žáka. Kromě obecných informací o  výuce čtení, jejích úskalích, alternativních postupech při výuce čtení se  účastníci seznámíte se specifiky osvojování čtení u žáků s lehkou mentální  retardací, dyslexií, dysfázií, i dětí nezralých pro výuku čtení. Cílem semináře je seznámit Vás s obtížemi ve výuce čtení u žáků s lehkou mentální retardací, dyslexií, dysfázií, i dětí nezralých pro výuku čtení, upozornit na shodné i rozdílné momenty ve výuce. Kromě informací o různých metodách výuky čtení se budeme zabývat různými postupy při osvojování počátečního čtení i metodách při práci s textem. Východiskem je  skutečnost, že každé dítě je schopno osvojit si základy čtení za předpokladu  respektování individuálního tempa a potřeb. 

Seznámíte se:

  • s různými metodami vyučování čtení.
  • s postupy při výuce počátečního čtení na základě praktických ukázek a cvičení.


Každý z vás:

  • si prohloubí poznatky při osvojování počátečního čtení s akcentem na kognitivní procesy
  • získá základní informace o projevech lehké mentální retardace, dyslexie a dysfázie a omezeních, která z nich vyplývají při výuce čtení
  • zváží využití uváděných postupů ve třídě (pedagogická intervence, práce asistenta pedagoga) i při reedukaci s ohledem na specifické rysy žáků


Přehled témat výuky:

  • čtenářská pregramotnost, příprava na čtení, omezení při osvojování čtení – riziko dyslexie v předškolním věku, nebezpečí selhávání ve výuce čtení
  • specifika osvojování čtení u žáků s lehkou mentální retardací, dyslexií, dysfázií, žáků pro výuku čtení
    nezralých
  • vyučování počátečního čtení metodou analyticko-syntetickou, genetickou a globální
  • možnosti a omezení u žáků s rozdílnými předpoklady pro výuku
  • rozvíjení kognitivních procesů při osvojování čtení
  • aplikace získaných poznatků při osvojování počátečního čtení – praktická ukázka s využitím různých metod vyučování čtení
  • práce s textem, čtení s porozuměním

Vzdělávací program je zaměřen na osvojování čtení a práci s  textem bez ohledu na charakteristiky žáka. Kromě obecných informací o  výuce čtení, jejích úskalích, alternativních postupech při výuce čtení se  účastníci seznámíte se specifiky osvojování čtení u žáků s lehkou mentální  retardací, dyslexií, dysfázií, i dětí nezralých pro výuku čtení. Cílem semináře je seznámit Vás s obtížemi ve výuce čtení u žáků s lehkou mentální retardací, dyslexií, dysfázií, i dětí nezralých pro výuku čtení, upozornit na shodné i rozdílné momenty ve výuce. Kromě informací o různých metodách výuky čtení se budeme zabývat různými postupy při osvojování počátečního čtení i metodách při práci s textem. Východiskem je  skutečnost, že každé dítě je schopno osvojit si základy čtení za předpokladu  respektování individuálního tempa a potřeb. 

Seznámíte se:

  • s různými metodami vyučování čtení.
  • s postupy při výuce počátečního čtení na základě praktických ukázek a cvičení.


Každý z vás:

  • si prohloubí poznatky při osvojování počátečního čtení s akcentem na kognitivní procesy
  • získá základní informace o projevech lehké mentální retardace, dyslexie a dysfázie a omezeních, která z nich vyplývají při výuce čtení
  • zváží využití uváděných postupů ve třídě (pedagogická intervence, práce asistenta pedagoga) i při reedukaci s ohledem na specifické rysy žáků


Přehled témat výuky:

  • čtenářská pregramotnost, příprava na čtení, omezení při osvojování čtení – riziko dyslexie v předškolním věku, nebezpečí selhávání ve výuce čtení
  • specifika osvojování čtení u žáků s lehkou mentální retardací, dyslexií, dysfázií, žáků pro výuku čtení
    nezralých
  • vyučování počátečního čtení metodou analyticko-syntetickou, genetickou a globální
  • možnosti a omezení u žáků s rozdílnými předpoklady pro výuku
  • rozvíjení kognitivních procesů při osvojování čtení
  • aplikace získaných poznatků při osvojování počátečního čtení – praktická ukázka s využitím různých metod vyučování čtení
  • práce s textem, čtení s porozuměním
*
*
*