Číst se naučí každý

Kód: VZD00335
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
2 290 Kč
+ -

Veškeré vzdělávání je realizováno v souladu s normou ČSN EN ISO 9001:2016.
Pokud je kurz vhodný pro šablony, lze jej hradit z šablon OP JAK.
Veškeré kurzy z naší nabídky lze zároveň hradit z rozpočtu školy i soukromě.
Školám a organizacím nabízíme také možnost platby na fakturu.

Máte otázky? Podívejte se na nejčastější dotazy ke kurzům.

Buďte s námi hvězdou kabinetu!

Vyberte si odměnu za Váš profesní rozvoj.

Vzdělávací program je zaměřen na osvojování čtení a práci s  textem bez ohledu na charakteristiky žáka. Kromě obecných informací o  výuce čtení, jejích úskalích, alternativních postupech při výuce čtení se  účastníci seznámíte se specifiky osvojování čtení u žáků s lehkou mentální  retardací, dyslexií, dysfázií, i dětí nezralých pro výuku čtení. Cílem semináře je seznámit Vás s obtížemi ve výuce čtení u žáků s lehkou mentální retardací, dyslexií, dysfázií, i dětí nezralých pro výuku čtení, upozornit na shodné i rozdílné momenty ve výuce. Kromě informací o různých metodách výuky čtení se budeme zabývat různými postupy při osvojování počátečního čtení i metodách při práci s textem. Východiskem je  skutečnost, že každé dítě je schopno osvojit si základy čtení za předpokladu  respektování individuálního tempa a potřeb. 

Seznámíte se:

  • s různými metodami vyučování čtení.
  • s postupy při výuce počátečního čtení na základě praktických ukázek a cvičení.


Každý z vás:

  • si prohloubí poznatky při osvojování počátečního čtení s akcentem na kognitivní procesy
  • získá základní informace o projevech lehké mentální retardace, dyslexie a dysfázie a omezeních, která z nich vyplývají při výuce čtení
  • zváží využití uváděných postupů ve třídě (pedagogická intervence, práce asistenta pedagoga) i při reedukaci s ohledem na specifické rysy žáků


Přehled témat výuky:

  • čtenářská pregramotnost, příprava na čtení, omezení při osvojování čtení – riziko dyslexie v předškolním věku, nebezpečí selhávání ve výuce čtení
  • specifika osvojování čtení u žáků s lehkou mentální retardací, dyslexií, dysfázií, žáků pro výuku čtení
    nezralých
  • vyučování počátečního čtení metodou analyticko-syntetickou, genetickou a globální
  • možnosti a omezení u žáků s rozdílnými předpoklady pro výuku
  • rozvíjení kognitivních procesů při osvojování čtení
  • aplikace získaných poznatků při osvojování počátečního čtení – praktická ukázka s využitím různých metod vyučování čtení
  • práce s textem, čtení s porozuměním

Vzdělávací program je zaměřen na osvojování čtení a práci s  textem bez ohledu na charakteristiky žáka. Kromě obecných informací o  výuce čtení, jejích úskalích, alternativních postupech při výuce čtení se  účastníci seznámíte se specifiky osvojování čtení u žáků s lehkou mentální  retardací, dyslexií, dysfázií, i dětí nezralých pro výuku čtení. Cílem semináře je seznámit Vás s obtížemi ve výuce čtení u žáků s lehkou mentální retardací, dyslexií, dysfázií, i dětí nezralých pro výuku čtení, upozornit na shodné i rozdílné momenty ve výuce. Kromě informací o různých metodách výuky čtení se budeme zabývat různými postupy při osvojování počátečního čtení i metodách při práci s textem. Východiskem je  skutečnost, že každé dítě je schopno osvojit si základy čtení za předpokladu  respektování individuálního tempa a potřeb. 

Seznámíte se:

  • s různými metodami vyučování čtení.
  • s postupy při výuce počátečního čtení na základě praktických ukázek a cvičení.


Každý z vás:

  • si prohloubí poznatky při osvojování počátečního čtení s akcentem na kognitivní procesy
  • získá základní informace o projevech lehké mentální retardace, dyslexie a dysfázie a omezeních, která z nich vyplývají při výuce čtení
  • zváží využití uváděných postupů ve třídě (pedagogická intervence, práce asistenta pedagoga) i při reedukaci s ohledem na specifické rysy žáků


Přehled témat výuky:

  • čtenářská pregramotnost, příprava na čtení, omezení při osvojování čtení – riziko dyslexie v předškolním věku, nebezpečí selhávání ve výuce čtení
  • specifika osvojování čtení u žáků s lehkou mentální retardací, dyslexií, dysfázií, žáků pro výuku čtení
    nezralých
  • vyučování počátečního čtení metodou analyticko-syntetickou, genetickou a globální
  • možnosti a omezení u žáků s rozdílnými předpoklady pro výuku
  • rozvíjení kognitivních procesů při osvojování čtení
  • aplikace získaných poznatků při osvojování počátečního čtení – praktická ukázka s využitím různých metod vyučování čtení
  • práce s textem, čtení s porozuměním

Součástí kurzu jsou kvalitní studijní a podpůrné materiály

U prezenčních kurzů je samozřejmostí bohaté občerstvení.

Po absolvování kurzu Vám vystavíme osvědčení.

Nejčastější dotazy ke kurzům

*
*
*

Kurz na zakázku – „na klíč“ pro sborovnu

Tento kurz pro Vás rádi uspořádáme na objednávku. Vyplňte nezávaznou poptávku a my pošleme lektora přímo k Vám do školy.

Výhody kurzu na klíč:

  • Proškolíme více učitelů z Vaší školy.
  • Obsah kurzu přizpůsobíme přesně podle Vašich potřeb.
  • Termín a čas si vyberete sami.
  • Nebudete muset nikam jezdit a ušetříte za cestovné.
  • Posílíte vztahy mezi kolegy.
Chcete uspořádat tento kurz pro sborovnu? Vyplňte poptávku.