Balíček předplatného eKAFOMET - Student

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF03185
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
149 Kč
+ -

Typ předplatného Student je vhodný pro studenty středních, vyšších odborných a vysokých pedagogických škol, kteří portál ekafomet využívají pro svoji vlastní potřebu k hledání inspirace pro přípravu praxe, ale také jako možný zdroj námětu na seminární a závěrečné práce a hlavně pomocníkem v začátcích pedagogické práce.

Během celého měsíce budete mít neomezený přístup k jakýmkoliv 30 příspěvkům a metodik dle Vašich potřeb a preferencí.

Vybírat můžete z více než 2000 příspěvků, které byly vytvořeny odborníky na dané téma.

Co získáte zakoupením balíčku?

  • Každý den minimálně jeden příspěvek/metodika
  • Možno vytisknout nebo zobrazit z jakéhokoliv zařízení
  • Výběr z více než 2000 příspěvků/metodik
  • Metodiky v různém rozsahu od 1 do 90 stran
  • Kompletně zpracované tematické celky, projekty
  • Inspirace na hodinu nebo její obohacení
  • Odborné metodiky pro práci s dětmi
  • Odborné metodiky pro vedení a řízení školy

Typ předplatného Student je vhodný pro studenty středních, vyšších odborných a vysokých pedagogických škol, kteří portál ekafomet využívají pro svoji vlastní potřebu k hledání inspirace pro přípravu praxe, ale také jako možný zdroj námětu na seminární a závěrečné práce a hlavně pomocníkem v začátcích pedagogické práce.

Během celého měsíce budete mít neomezený přístup k jakýmkoliv 30 příspěvkům a metodik dle Vašich potřeb a preferencí.

Vybírat můžete z více než 2000 příspěvků, které byly vytvořeny odborníky na dané téma.

Co získáte zakoupením balíčku?

  • Každý den minimálně jeden příspěvek/metodika
  • Možno vytisknout nebo zobrazit z jakéhokoliv zařízení
  • Výběr z více než 2000 příspěvků/metodik
  • Metodiky v různém rozsahu od 1 do 90 stran
  • Kompletně zpracované tematické celky, projekty
  • Inspirace na hodinu nebo její obohacení
  • Odborné metodiky pro práci s dětmi
  • Odborné metodiky pro vedení a řízení školy
*
*
*