VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Autismus II

Kód: VZD00324

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Zboží bohužel není skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
2 390 Kč
- +

Cílem vzdělávacího programu je představení metody strukturovaného učení aplikované při vzdělávání žáků kombinovaným postižením. Seznámíme Vás s podmínkami a možnostmi úspěšné integrace žáků s kombinovaným postižením. Získáte základní orientaci v pojmech souvisejících s charakteristikou mentálního postižení.

Vzdělávací program Vám nabídne seznámení s Metodikou strukturovaného učení, která umožňuje vzdělávat žáky a autismem a mentální retardací. Představeny budou i strukturované úkoly. Vzdělávací program je obohacen video ukázkami, fotodokumentací a názornými pomůckami pro výuku.

 Obsah kurzu v bodech:

  • seznámení s diagnostickými kritérii mentálního postižení
  • stupně MR, příčiny vzniku
  • charakteristika – kognitivní schopnosti, sociální vývoj, emoční specifika, sebeobsluha, komunikace, návyky
  • podpůrná opatření pro žáka s kombinovaným postižením (PAS, MP)
  • výběr vhodných metod a pomůcek do výuky pro zjednodušené přijímání informací a zpracování učební látky v edukačním procesu
  • vysvětlení problémů v učení – čtení, psaní, počítání; nepřesné vnímání času; neschopnost pracovat s abstrakcí; problémy s porozuměním významu slov; krátkodobá paměť
  • zohlednění obtíží v procesu edukace
  • představení metodiky strukturované učení a její aplikace při vzdělávání u žáka s kombinovaným postižením
  • zaměření na oblast vizualizace a haptické vizualizace
  • vytvoření pracovního místa ve třídě, denní režim
  • příprava speciálních pomůcek do výuky (strukturované krabice, strukturované úkoly)
  • video ukázky individuální práce se žákem.

Cílem vzdělávacího programu je představení metody strukturovaného učení aplikované při vzdělávání žáků kombinovaným postižením. Seznámíme Vás s podmínkami a možnostmi úspěšné integrace žáků s kombinovaným postižením. Získáte základní orientaci v pojmech souvisejících s charakteristikou mentálního postižení.

Vzdělávací program Vám nabídne seznámení s Metodikou strukturovaného učení, která umožňuje vzdělávat žáky a autismem a mentální retardací. Představeny budou i strukturované úkoly. Vzdělávací program je obohacen video ukázkami, fotodokumentací a názornými pomůckami pro výuku.

 Obsah kurzu v bodech:

  • seznámení s diagnostickými kritérii mentálního postižení
  • stupně MR, příčiny vzniku
  • charakteristika – kognitivní schopnosti, sociální vývoj, emoční specifika, sebeobsluha, komunikace, návyky
  • podpůrná opatření pro žáka s kombinovaným postižením (PAS, MP)
  • výběr vhodných metod a pomůcek do výuky pro zjednodušené přijímání informací a zpracování učební látky v edukačním procesu
  • vysvětlení problémů v učení – čtení, psaní, počítání; nepřesné vnímání času; neschopnost pracovat s abstrakcí; problémy s porozuměním významu slov; krátkodobá paměť
  • zohlednění obtíží v procesu edukace
  • představení metodiky strukturované učení a její aplikace při vzdělávání u žáka s kombinovaným postižením
  • zaměření na oblast vizualizace a haptické vizualizace
  • vytvoření pracovního místa ve třídě, denní režim
  • příprava speciálních pomůcek do výuky (strukturované krabice, strukturované úkoly)
  • video ukázky individuální práce se žákem.
*
*
*