Určení: pro 3. ročník
Využití: Základní myšlenkou této aktivity je důvěra a pomoc. Hravým způsobem se žáci naučí orientovat se v prostoru, utvrdí si učivo o geometrických tvarech s využitím metody CLIL, jejíž podstatou je obsahově a jazykově integrované vyučování, které zahrnuje vyučování předmětu v cizím jazyce. Žák získává nové vědomosti v daném předmětu, přičemž se zároveň učí cizí jazyk. Prostřednictvím činností se uplatňují mezipředmětové vztahy: matematika, anglický jazyk, český jazyk, výtvarná výchova.
Směřujeme ke kompetencím - Rozlišovat geometrické tvary – používat názvy geometrických tvarů v angličtině: triangle, square, rectangle, circle; aplikovat slovní zásobu: doprava (right), doleva (left), dopředu (forward), dozadu (back), nahoru (up), dolů (down) v reálné situaci; spolupracovat ve skupině; naslouchat pokynům spolužáka.
Učivo - Rovinné geometrické tvary, orientace v prostoru, numerace do 10 (20), porovnávání, množství.