AJ-008.1 What is the same?

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF01332
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
7 Kč
+ -

Určení: pro 6. - 9. ročník

Využití: Tato metoda rozvíjí u žáků nejen znalost anglického jazyka, ale i schopnost poznávat rozdíly a podobnosti, v tomto konkrétním případě rozdíly a podobnosti mezi kulturami dvou čí více různých zemí. Tím, že žák poznává při výuce cizího jazyka i kulturu země, v které se mluví příslušným jazykem, může samozřejmě poznat lépe i kulturu vlastní. Učí se tedy zároveň pochopení a toleranci. Po jazykové stránce se tato metoda soustředí obzvláště na procvičení přítomného času prostého, neboť se zaměřuje na poznání obecných skutečností. Provičují se především dovednosti mluvení a psaní v cizím jazyce.

Směřujeme ke kompetencím - analyzovat, mluvit, psát, porovnávat, tolerovat odlišnosti

Učivo - Vánoce, přítomný čas prostý, kulturní odlišnosti, tázací věty

Určení: pro 6. - 9. ročník

Využití: Tato metoda rozvíjí u žáků nejen znalost anglického jazyka, ale i schopnost poznávat rozdíly a podobnosti, v tomto konkrétním případě rozdíly a podobnosti mezi kulturami dvou čí více různých zemí. Tím, že žák poznává při výuce cizího jazyka i kulturu země, v které se mluví příslušným jazykem, může samozřejmě poznat lépe i kulturu vlastní. Učí se tedy zároveň pochopení a toleranci. Po jazykové stránce se tato metoda soustředí obzvláště na procvičení přítomného času prostého, neboť se zaměřuje na poznání obecných skutečností. Provičují se především dovednosti mluvení a psaní v cizím jazyce.

Směřujeme ke kompetencím - analyzovat, mluvit, psát, porovnávat, tolerovat odlišnosti

Učivo - Vánoce, přítomný čas prostý, kulturní odlišnosti, tázací věty

*
*
*
Předmět ZŠ
Cizí jazyky
Určeno pro
II. stupeň ZŠ
Autor
Rebeková Hana