VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

2D a 3D geometrie na 2. stupni ZŠ

Kód: VZD00471
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
1 890 Kč
+ -
,,Geometrii kritizovat nelze. Má vždy pravdu.”
- Paul Rand


Výuka geometrie vystavěná na abstraktnosti není pro mnohé žáky srozumitelná. Jak zbavit geometrii nálepky nepotřebného, nepochopitelného a nudného předmětu? Jak zatraktivnit její výuku a učinit ji pro své žáky lépe pochopitelnou a více zábavnou?
 
Popis kurzu

Připravili jsme pro Vás seminář s praktickou dílnou zaměřený na rozvoj prostorové představivosti a polytechnického vzdělávání (PLV) v hodinách matematiky na 2. stupni ZŠ. prostřednictvím tzv. Magformers geometrie.
Přiblížíte si postupy objevování a vyvozování planimetrických a stereometrických poznatků pomocí práce se stavebnicí Magformers a speciálně vytvořenými didaktickými materiály (tzv. geometrické karty – 2D a 3D geometrie), které jsou mezi pedagogy velmi oblíbené.
Ověříte si důležitý a nenahraditelný princip cyklického uspořádání učiva geometrie, neboť na každé vyšší úrovni se opakuje, upevňuje a rozšiřuje obsah učiva.
Rozšíříte si didaktické dovednosti pro výuku geometrie prostřednictvím dalších tvořivých činností (papír, modelína, další stavebnice, kresba náčrtků).
Zaměříte se na samostatnou, párovou i skupinovou práci. 
Na zadaných úlohách si vyzkoušíte přizpůsobování náročnosti možnostem i nadání žáků tak, aby byli motivováni k objevování nejen při řízených, ale i spontánních a samostatných činnostech na stanovištích.

Cíl kurzu

Cílem vzdělávacího programu je prohloubení pedagogických kompetencí učitelů ke zjednodušení výuky geometrie na 2. stupni a doplnění jejich pedagogického portfolia o nové metodické materiály a didaktické pomůcky. 

Obsah kurzu v bodech:
  • mnohoúhelníky;
  • mnohostěny (například krychle, kvádr, jehlan, komolý jehlan, hranoly);
  • rotační tělesa (například válec, kužel, koule);
  • klasifikace trojúhelníků a čtyřúhelníků;
  • shodná zobrazení;
  • výpočty obvodů a obsahů rovinných útvarů;
  • výpočty povrchů a objemů prostorových útvarů.
,,Geometrii kritizovat nelze. Má vždy pravdu.”
- Paul Rand


Výuka geometrie vystavěná na abstraktnosti není pro mnohé žáky srozumitelná. Jak zbavit geometrii nálepky nepotřebného, nepochopitelného a nudného předmětu? Jak zatraktivnit její výuku a učinit ji pro své žáky lépe pochopitelnou a více zábavnou?
 
Popis kurzu

Připravili jsme pro Vás seminář s praktickou dílnou zaměřený na rozvoj prostorové představivosti a polytechnického vzdělávání (PLV) v hodinách matematiky na 2. stupni ZŠ. prostřednictvím tzv. Magformers geometrie.
Přiblížíte si postupy objevování a vyvozování planimetrických a stereometrických poznatků pomocí práce se stavebnicí Magformers a speciálně vytvořenými didaktickými materiály (tzv. geometrické karty – 2D a 3D geometrie), které jsou mezi pedagogy velmi oblíbené.
Ověříte si důležitý a nenahraditelný princip cyklického uspořádání učiva geometrie, neboť na každé vyšší úrovni se opakuje, upevňuje a rozšiřuje obsah učiva.
Rozšíříte si didaktické dovednosti pro výuku geometrie prostřednictvím dalších tvořivých činností (papír, modelína, další stavebnice, kresba náčrtků).
Zaměříte se na samostatnou, párovou i skupinovou práci. 
Na zadaných úlohách si vyzkoušíte přizpůsobování náročnosti možnostem i nadání žáků tak, aby byli motivováni k objevování nejen při řízených, ale i spontánních a samostatných činnostech na stanovištích.

Cíl kurzu

Cílem vzdělávacího programu je prohloubení pedagogických kompetencí učitelů ke zjednodušení výuky geometrie na 2. stupni a doplnění jejich pedagogického portfolia o nové metodické materiály a didaktické pomůcky. 

Obsah kurzu v bodech:
  • mnohoúhelníky;
  • mnohostěny (například krychle, kvádr, jehlan, komolý jehlan, hranoly);
  • rotační tělesa (například válec, kužel, koule);
  • klasifikace trojúhelníků a čtyřúhelníků;
  • shodná zobrazení;
  • výpočty obvodů a obsahů rovinných útvarů;
  • výpočty povrchů a objemů prostorových útvarů.
*
*
*