Hledáte inspiraci pro váš nový učitelský život? V tom případě je pro vás náš cyklus webinářů pro začínající učitele ideální volbou! Tento program je navržený tak, aby vám pomohl zvládnout 5 klíčových dovedností, které by měl každý učitel ovládat.
Pomůžeme vám odhalit tajemství efektivního plánování vyučovací hodiny, ukážeme vám rozmanité výukové formy a metody a naučíme vás, jak správně hodnotit žáky, aby se z vás stal respektovaný a oblíbený pedagog.
Připojte se k našim webinářům pro začínající učitele a získejte všechny nástroje, které potřebujete k úspěšnému startu vaší učitelské kariéry. Registrujte se ještě dnes a objevte svůj potenciál stát se učitelem, na kterého budou žáci vzpomínat celý život!
Tip pro vás: webináře lze hradit ze šablon OP JAK.
V průběhu webináře si ukážeme a prakticky vyzkoušíme způsoby, jak vytvořit realizovatelný, smysluplně strukturovaný roční plán, který vychází z osnov školního vzdělávacího programu. Na příkladech si ukážeme vztah ročníkových výstupů, učiva, metod práce i způsobů a kritérií hodnocení. Budeme se věnovat vztahu mezi vzdělávacím obsahem a časem, potřebným k jeho osvojení si žáky.
Určeno pro: ZŠ, SŠ, Gymnázia, SOŠ
4 vyučovací hodiny | on-line webinář
Webinář je zaměřen na dovednosti plánování vyučovací hodiny, bloku, projektu v rámci ročního časového plánování. Na příkladech si ukážeme vztahy mezi cíli, výukovými aktivitami, činností učitele a učením žáků. Ukážeme si zásadní rozdíl mezi výukou zaměřenou na obsah a zaměřenou na žáky. Vyzkoušíme si, jak užitečně pracovat s cíli výuky a co to znamená individualizace a diferenciace v praxi.
Určeno pro: ZŠ, SŠ, Gymnázia, SOŠ
4 vyučovací hodiny | on-line webinář
V tomto webináři budeme společně mapovat a rozvíjet osobní inventář forem a metod práce účastníků. Ukážeme si, jak spolu souvisí vzdělávací cíle a zvolené metody. Nabídneme účastníkům zkušenosti z výuky zaměřené na žáky. Ukážeme si, že výuka zaměřená na rozvoj kompetencí a gramotností může být úspěšně realizována i začínajícím učitelem, pokud porozumí jejím principům a má vůli se učit nové věci.
Určeno pro: ZŠ, SŠ, Gymnázia, SOŠ
4 vyučovací hodiny | on-line webinář
Hodnocení žáků je velmi citlivé téma, zejména pro začínající učitele. V průběhu webináře si ukážeme, jak souvisí plánování výuky, cíle jednotlivých etap a hodin s metodami výuky a hodnocením žáků. Připomeneme si, jak hodnotit, aby hodnocení podporovalo učení. Ukážeme si rozdíl mezi formativním a sumativním hodnocením a věříme, že se podaří odstranit mnohé mýty a nedorozumění v této oblasti. Budeme se věnovat sebehodnocení žáků, a při tom všem si ukážeme celou řadu nástrojů, které si lze rychle osvojit a účinně použít.
Určeno pro: ZŠ, SŠ, Gymnázia, SOŠ
4 vyučovací hodiny | on-line webinář
Reflektivní praxe je jedním z mimořádně účinných způsobů, jak se učit vlastní činností. Je to něco, co může začínající učitel dělat sám nebo jen s nevelkou podporou. Právě tomuto modernímu způsobu profesního rozvoje je věnován další z našich webinářů. V něm společně projdeme všechny fáze evaluačního cyklu. Ukážeme si, jak z reflexe své výuky udělat užitečný návyk, nabídneme doporučení, co v tom může pomoci a podělíme se o své zkušenosti mentorů a koučů.
Určeno pro: ZŠ, SŠ, Gymnázia, SOŠ
4 vyučovací hodiny | on-line webinář
Ať už máte něco málo „odučeno“, anebo jste jako učitel na startovní čáře, náš seminář vám může pomoci ujasnit si, jakým způsobem účinně zvládnout nejen výuku, ale i běžné situace, a také komunikaci s žáky a rodiči.
Čeká vás čistě praktický workshop, ze kterého budete dlouhodobě čerpat inspiraci.
Určeno pro: ZŠ, SŠ, Gymnázia, SOŠ
16 vyučovacích hodin | Magenta Experience Center, Praha