VL-031.6 Obnovitelné zdroje energie

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02442
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
42 Kč
+ -

Určení: pro 4. - 5. ročník

Využití: Základní rozdělení zdrojů energie, jejich fyzikálních principů, výhod a nevýhod prostřednictvím myšlenkových map. Předpokladem odpovědného a racionálního rozhodování občanů v oblasti nakládání s energiemi, ať už v domácnostech nebo v provozech podniků, je pochopení základních principů. Ty se týkají získávání, transportu a využívání jednotlivých energetických zdrojů. Příspěvek ukazuje, jak s pomocí tvorby myšlenkových map rozvíjet dovednost žáků přemýšlet o souvislostech nejen fyzikálních a ekonomických, ale také environmentálních a společenských (sociálních).

Směřujeme ke kompetencím - rozhodovat se, argumentovat, ekologicky myslet, formulovat a vyjadřovat myšlenky, hledat souvislosti

Učivo - zdroje energie, úspory energie, obnovitelné zdroje, ochrana životního prostředí, udržitelný rozvoj, ekologie

Určení: pro 4. - 5. ročník

Využití: Základní rozdělení zdrojů energie, jejich fyzikálních principů, výhod a nevýhod prostřednictvím myšlenkových map. Předpokladem odpovědného a racionálního rozhodování občanů v oblasti nakládání s energiemi, ať už v domácnostech nebo v provozech podniků, je pochopení základních principů. Ty se týkají získávání, transportu a využívání jednotlivých energetických zdrojů. Příspěvek ukazuje, jak s pomocí tvorby myšlenkových map rozvíjet dovednost žáků přemýšlet o souvislostech nejen fyzikálních a ekonomických, ale také environmentálních a společenských (sociálních).

Směřujeme ke kompetencím - rozhodovat se, argumentovat, ekologicky myslet, formulovat a vyjadřovat myšlenky, hledat souvislosti

Učivo - zdroje energie, úspory energie, obnovitelné zdroje, ochrana životního prostředí, udržitelný rozvoj, ekologie

*
*
*
Předmět ZŠ
Vlastivěda
Určeno pro
I. stupeň ZŠ 1. třída ZŠ 2. třída ZŠ 3. třída ZŠ 4. třída ZŠ 5. třída ZŠ
Formát
A4