Slušné chování

Kód: ARD00411
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
Běžná cena: 667 Kč
595 Kč
+ -

Modelové situace v obrazech

60 barevných obrazových karet formátu A5 obsahuje 15 příběhů na témě slušného chování.

Děj každého příběhu je postupně rozkreslen na čtyřech kartách.

Situace:
klepání na dveře, venčení psa, umýt si ruce před jídlem, umět se omluvit, co řekneš, když něco chceš, nastupování do hromadných dopravních prostředků, kdy říkáme prosím a děkuji, odpadky patří do koše, chování v dopravních prostředcích, neskáčeme druhým do řeči, jak se chovat k těm, co se odlišují, zdravíme při příchodu a odchodu, pomáháme starším, netrápíme zvířata, pomáháme nevidomým.

Pomůcka je určena pro žáky 1. – 5. tříd základních škol, speciální a praktické školy, družiny a mateřské školy - předškolní věk.

Možné způsoby práce:
• Učitel karty zamíchá a požádá žáky, aby je roztřídili do čtveřic podle toho, jak spolu souvisejí
• Vždy čtveřice obrazů tvoří jednu situaci. A žáci musejí obrazy postupně seřadit tak, jak šel děj.
• Učitel jeden z obrázku situace vyjme a požádá žáka – skupinu žáků, aby chybějící obraz dovyprávěli, domalovali či předvedli
• Učitel vybere žáka – skupinu žáků, aby předstoupil(i) před třídu se svojí situací a popsal(i) všem, co se v ní stalo.
• Situace rozebereme z různých hledisek, například: Kde se stala chyba? Jak tomu šlo zabránit? Jak se v takové situaci správně zachovat? Co ještě by se mohlo stát? apod.
• Žáci hledají na čtveřici obrazů společné prvky, obrázky či podstatná jména.

Proč pomůcku použít:
• vypracovaná témata osloví většinu předmětů prvního stupně (prvouka, sloh, výtvarná výchova, jazyk český)
• pomůcka rozvíjí vnímání, paměť, fantazii, logické myšlení a řeč /vyprávění/
• dítě se učí správně chápat souvislosti a vztahy mezi jevy
• princip práce žáci rychle pochopí
• oživení hodiny /žáci vyprávějí, malují či předvádějí/
• každopádně zjednodušenou přípravu do hodiny
• aktivní zapojení co největšího počtu žáků do probíraného tématu
• žáci chtějí pracovat, neboť zapojí většinu smyslů a práce je různorodá
• vysvětlovaný problém je forma hry


 

Modelové situace v obrazech

60 barevných obrazových karet formátu A5 obsahuje 15 příběhů na témě slušného chování.

Děj každého příběhu je postupně rozkreslen na čtyřech kartách.

Situace:
klepání na dveře, venčení psa, umýt si ruce před jídlem, umět se omluvit, co řekneš, když něco chceš, nastupování do hromadných dopravních prostředků, kdy říkáme prosím a děkuji, odpadky patří do koše, chování v dopravních prostředcích, neskáčeme druhým do řeči, jak se chovat k těm, co se odlišují, zdravíme při příchodu a odchodu, pomáháme starším, netrápíme zvířata, pomáháme nevidomým.

Pomůcka je určena pro žáky 1. – 5. tříd základních škol, speciální a praktické školy, družiny a mateřské školy - předškolní věk.

Možné způsoby práce:
• Učitel karty zamíchá a požádá žáky, aby je roztřídili do čtveřic podle toho, jak spolu souvisejí
• Vždy čtveřice obrazů tvoří jednu situaci. A žáci musejí obrazy postupně seřadit tak, jak šel děj.
• Učitel jeden z obrázku situace vyjme a požádá žáka – skupinu žáků, aby chybějící obraz dovyprávěli, domalovali či předvedli
• Učitel vybere žáka – skupinu žáků, aby předstoupil(i) před třídu se svojí situací a popsal(i) všem, co se v ní stalo.
• Situace rozebereme z různých hledisek, například: Kde se stala chyba? Jak tomu šlo zabránit? Jak se v takové situaci správně zachovat? Co ještě by se mohlo stát? apod.
• Žáci hledají na čtveřici obrazů společné prvky, obrázky či podstatná jména.

Proč pomůcku použít:
• vypracovaná témata osloví většinu předmětů prvního stupně (prvouka, sloh, výtvarná výchova, jazyk český)
• pomůcka rozvíjí vnímání, paměť, fantazii, logické myšlení a řeč /vyprávění/
• dítě se učí správně chápat souvislosti a vztahy mezi jevy
• princip práce žáci rychle pochopí
• oživení hodiny /žáci vyprávějí, malují či předvádějí/
• každopádně zjednodušenou přípravu do hodiny
• aktivní zapojení co největšího počtu žáků do probíraného tématu
• žáci chtějí pracovat, neboť zapojí většinu smyslů a práce je různorodá
• vysvětlovaný problém je forma hry


 

*
*
*
Věk
Od 6 let Od 8 let Od 11 let Od 7 let Od 9 let Od 10 let
Rozvíjí se
Fantazie Logika Řeč
S čím potřebujete pomoci?
Výchova
Určeno pro
Holka Kluk
Určeno pro
I. stupeň ZŠ
Formát
A5