Určení: pro 2. - 3. ročník
Využití: 1 - 2 dny před velikonočními prázdninami. Projekt zajímavou formou spojuje učivo několika předmětů tak, aby si děti učivo opravdu „prožily“. ČJ - vyhledávání sloves, částí textu v pohádce, skládání slov do veršů, dramatizace části pohádky HV - poslech skladeb s jarní tématikou, zpěv písní o jaru, rytmizace veršů, osvojení si umění relaxace při hudbě VV - malba, kresba za použití různých výtvarných technik (kresba uhlem + lavírování, kresba tuší, zapuštění barev do mokrého podkladu, malba na sklo) PRV - jaro v přírodě, změny v přírodě, velikonoční zvyky, kraslice TV - cvičení na žebřinách, honičky
Směřujeme ke kompetencím - učit se hrou, naslouchat, dramatizovat, komunikovat, tvořit
Učivo - integrace učiva, mezipředmětové vztahy: ČJ, HV, VV, PRV, TV, Velikonoce