📢 JAK UPRAVIT ŠVP V SOULADU S NOVÝM RVP? ON-LINE KONFERENCE PRO MŠ A ZŠ 👉 Přihlaste se ZDE

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

POZ-064.2 Připravujeme divadelní představení

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02123

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Zboží bohužel není skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
14 Kč
- +

Záměr celku: V mateřských školách se často připravují nejrůznější vystoupení pro rodiče. Tento příspěvek může být inspirací pro ty třídy, kde děti rády hrají „divadlo“ a mají odvahu ukázat ho i ostatním. Je příkladem možností práce s pohádkou, která vždy podněcovala k dramatizaci a dalším činnostem. Projekt charakterizuje zapojení dětí do plánování a společné řešení problémových otázek. Děti činnosti plánují, posuzují, vymýšlejí vhodné varianty. Odpovědně přistupují ke společnému zájmu, vyvinou úsilí k jeho zvládnutí a dokončení.

Činnosti: improvizace a jednoduchá dramatizace, dramatizace pohádky, deklamace, hudební a pohybové aktivity, tvořivé činnosti, kooperativní činnosti Výstupy: komunikovat jazykovými, hudebními a dramatickými prostředky, poznávat jejich výrazové možnosti, naučit se zpaměti krátké texty, koordinovat své pohyby, zvládat přiměřeně věku jemnou motoriku, aktivně se zapojit do dění ve třídě

Záměr celku: V mateřských školách se často připravují nejrůznější vystoupení pro rodiče. Tento příspěvek může být inspirací pro ty třídy, kde děti rády hrají „divadlo“ a mají odvahu ukázat ho i ostatním. Je příkladem možností práce s pohádkou, která vždy podněcovala k dramatizaci a dalším činnostem. Projekt charakterizuje zapojení dětí do plánování a společné řešení problémových otázek. Děti činnosti plánují, posuzují, vymýšlejí vhodné varianty. Odpovědně přistupují ke společnému zájmu, vyvinou úsilí k jeho zvládnutí a dokončení.

Činnosti: improvizace a jednoduchá dramatizace, dramatizace pohádky, deklamace, hudební a pohybové aktivity, tvořivé činnosti, kooperativní činnosti Výstupy: komunikovat jazykovými, hudebními a dramatickými prostředky, poznávat jejich výrazové možnosti, naučit se zpaměti krátké texty, koordinovat své pohyby, zvládat přiměřeně věku jemnou motoriku, aktivně se zapojit do dění ve třídě

*
*
*