mail tisk

Podnikání, marketing a reklama

 

Máte zájem o některý náš seminář, nebo se pouze chcete více informovat?
Kontaktujte nás na telefoním čísle 607 040 733 nebo na e-mailové adrese
infra@infracz.cz.

Přehled témat seminářů:

Úvod do marketingové komunikace

SWOT, Porter, marketingový mix – nic vám to neříká? Nevadí.

Na tomto semináři získáte potřebné informace o aplikaci řady marketingových nástrojů v podnikatelské praxi.


Úvod do reklamní komunikace

Umístění reklamy do televize, na billboard nebo na internet je jen posledním krůčkem při tvorbě reklamní komunikace. Předchází jí definování cílů, analýzy, marketingové rozhodování, výpočty dopadu, ...

Projděte si tuto cestu reklamní komunikace krok za krokem s námi!


Projektové řízení v praxi

Seminářem Vás provede finalista soutěže „Projektový manažer roku 2012“

Tato akce probíhá formou workshopu, odejdete z něj nejen s teoretickým základem, ale především s náměty a příklady, jak to chodí v jiných firmách.

Vedení malé a střední firmy

Umíte řídit firmu, vést své podřízené či jednat s kolegy?

Vedení malé a střední firmy je nejen záležitostí řádu, systému a znalostí, ale také citu pro práci s lidmi a mezilidskými vztahy.

Obchodní dovednosti

Přejete si vystoupit ze zástupu nevýrazných obchodníků a neprofesionálních obchodních zástupců? Toužíte prodávat tak, aby to bylo pro obě strany příjemné? Už vás nebaví být stále ve stresu? Chcete podávat maximální výkon?

Začněte na sobě pracovat a zdokontalujte se s námi!

Úspěšný prodejce v přímém prodeji

Přímá nabídka je nejvyšším stupněm obchodování a zároveň také nejnáročnější formou prodeje. Pokud máte potenciál pro přímý prodej a chcete se vyvarovat školáckých chyb, vypracovat se v úspěšného obchodníka, anebo se stát jedním ze skutečných expertů na přímý prodej, vyšetřete si dva dny pro účast na tomto semináři!

Úspěšný prodejce v maloobchodě

Rozdíl mezi špatným a dobrým prodejcem v maloobchodě je propastný. Tento rozdíl je však možné rychle a efektivně odstranit. Po absolvování tohoto semináře můžete velmi snadno zvýšit obrat ve vašem maloobchodě!

Firemní kultura

Chcete, aby vaše firma byla úspěšná? Toho lze docílit na základě podnikatelského záměru, potřebných finančních zdrojů, a především aktivním zapojením zaměstnanců.

Začněte proto u rozvoje firemní kultury!

Moderní metody organizace času

Zdá se vám, že máte stále nedostatek času – na sebe, na své koníčky, na rodinu? Uvážlivé zacházení s časem patří k cenným, bohužel ne příliš častým, schopnostem člověka.

Naučte se lépe organizovat svůj čas, buďte tou/tím, kdo určuje priority!

Základy podnikání

Chcete podnikat, ale nevíte jak začít? Rozrůstá se vám podnikání a nechcete nic důležitého zanedbat? Nebo naopak vaše podnikání stagnuje a chcete mu dát impuls k novému růstu? Pokud jste odpověděli alespoň jednou „ano“, pak je tento seminář určený právě Vám!

 

<< zpět