VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Orientace v čase

Kód: ARD01197
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
102 Kč
+ -
Vnímání plynutí času je pro předškolní dítě vymezeno událostmi, které ho obklopují, které se pravidelně střídají, tzn. charakteristické činnosti pro den, noc, poledne, večer. S vnímáním plynutí času úzce souvisí vnímání časové posloupnosti, časového sledu, uvědomování si příčiny následku, začátku a konce.

Pracovní listy jsou zaměřeny na organizaci běžného dne. Obsahují aktivity, se kterými se dítě pravidelně setkává doma i v mateřské škole v průběhu všedního dne. V závěru jsou zařazeny činnosti, se kterými se dítě zpravidla nesetkává každodenně - práce kadeřnice, lékaře, prodavačky, švadleny, kuchaře, cukrářky, zedníka, instalatéra.

Pracovní listy je možné použít k rozvoji:
  • uvědomování si posloupnosti při vykonávání určité činnosti, posloupnosti děje;
  • uvědomění si začátku činnosti, jejího průběhu a očekávaného výsledku;
  • budování pojmů ráno, dopoledne, poledne, odpoledne, večer,
  • uvědomování si jejich posloupnosti, přiřazování odpovídající činnosti;
  • budování pojmů první, následný, poslední, před, za;
  • řeči - slovní zásoby, obratnosti ve vyjadřování.


Autoři: Jiřina Bednářová, Richard Šmarda

Vnímání plynutí času je pro předškolní dítě vymezeno událostmi, které ho obklopují, které se pravidelně střídají, tzn. charakteristické činnosti pro den, noc, poledne, večer. S vnímáním plynutí času úzce souvisí vnímání časové posloupnosti, časového sledu, uvědomování si příčiny následku, začátku a konce.

Pracovní listy jsou zaměřeny na organizaci běžného dne. Obsahují aktivity, se kterými se dítě pravidelně setkává doma i v mateřské škole v průběhu všedního dne. V závěru jsou zařazeny činnosti, se kterými se dítě zpravidla nesetkává každodenně - práce kadeřnice, lékaře, prodavačky, švadleny, kuchaře, cukrářky, zedníka, instalatéra.

Pracovní listy je možné použít k rozvoji:
  • uvědomování si posloupnosti při vykonávání určité činnosti, posloupnosti děje;
  • uvědomění si začátku činnosti, jejího průběhu a očekávaného výsledku;
  • budování pojmů ráno, dopoledne, poledne, odpoledne, večer,
  • uvědomování si jejich posloupnosti, přiřazování odpovídající činnosti;
  • budování pojmů první, následný, poslední, před, za;
  • řeči - slovní zásoby, obratnosti ve vyjadřování.


Autoři: Jiřina Bednářová, Richard Šmarda

*
*
*