NJ-004.1 Hra PYRAMIDA - a využití při výuce NJ

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF01431
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
7 Kč
+ -

Určení: pro 3. - 7. ročník

Využití: Upevnění slovní zásoby, rozmluvení žáků, nácvik tvorby jednoduchých vět. Zrychlování reakce žáků. Vhodné je hru využít operativně ve vyučování, když učitel pozoruje nesoustředěnost nebo únavu na žácích, z důvodu “probuzení” či “oživení vyučování”nebo např. při suplování. Když se v jedné hodině sejde při suplování skupina němčinářů a angličtinářů, lze tuto hru úspěšně využít. Předpokladem je zanalost obou jazyků u učitele. V tomto případě němčináři odpovídají na stejnou výzvu německy a angličtináři anglicky.

Směřujeme ke kompetencím - správně reagovat, být tolerantní

Učivo - slovní zásoba, tvoření vět

Určení: pro 3. - 7. ročník

Využití: Upevnění slovní zásoby, rozmluvení žáků, nácvik tvorby jednoduchých vět. Zrychlování reakce žáků. Vhodné je hru využít operativně ve vyučování, když učitel pozoruje nesoustředěnost nebo únavu na žácích, z důvodu “probuzení” či “oživení vyučování”nebo např. při suplování. Když se v jedné hodině sejde při suplování skupina němčinářů a angličtinářů, lze tuto hru úspěšně využít. Předpokladem je zanalost obou jazyků u učitele. V tomto případě němčináři odpovídají na stejnou výzvu německy a angličtináři anglicky.

Směřujeme ke kompetencím - správně reagovat, být tolerantní

Učivo - slovní zásoba, tvoření vět

*
*
*
Předmět ZŠ
Cizí jazyky
Určeno pro
I. stupeň ZŠ II. stupeň ZŠ 3. třída ZŠ 4. třída ZŠ 5. třída ZŠ
Autor
Zahrádková Simona