HV-049.3 Petr Eben - Zvony před usnutím

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02050
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
21 Kč
+ -

Určení: pro 1. - 5. ročník

Využití: V hudební výchově si učitelé nikdy neví rady s poslechem – jak žáky zaujmout, jakými činnostmi poslech doplnit apod. Předkládám zde několik poslechových skladeb s doprovodnými aktivitami, které jsem použila ve svých hodinách. Tajemství úspěšného poslechu hudby spočívá podle mne v umění vtáhnout děti do poslechu. Potřebujeme je aktivně zapojit a nenechat pouze nečinně sedět a poslouchat. Skladby jsou jednoduché, takže průměirně zručný muzikant je může žákům sám zahrát. Pokud si na hudební přednes netroufne, může použít naši nahrávku na webu.

Směřujeme ke kompetencím - rozlišovat rytmus a dynamiku, aktivně se učit, aktivně naslouchat, aktivně muzicírovat, přednášet říkadlo

Učivo - poslech, základy hudební nauky

Určení: pro 1. - 5. ročník

Využití: V hudební výchově si učitelé nikdy neví rady s poslechem – jak žáky zaujmout, jakými činnostmi poslech doplnit apod. Předkládám zde několik poslechových skladeb s doprovodnými aktivitami, které jsem použila ve svých hodinách. Tajemství úspěšného poslechu hudby spočívá podle mne v umění vtáhnout děti do poslechu. Potřebujeme je aktivně zapojit a nenechat pouze nečinně sedět a poslouchat. Skladby jsou jednoduché, takže průměirně zručný muzikant je může žákům sám zahrát. Pokud si na hudební přednes netroufne, může použít naši nahrávku na webu.

Směřujeme ke kompetencím - rozlišovat rytmus a dynamiku, aktivně se učit, aktivně naslouchat, aktivně muzicírovat, přednášet říkadlo

Učivo - poslech, základy hudební nauky

*
*
*
Předmět ZŠ
Hudební výchova
Určeno pro
I. stupeň ZŠ 1. třída ZŠ 2. třída ZŠ 3. třída ZŠ 4. třída ZŠ 5. třída ZŠ
Formát
A4
Autor
Močubová Dana