"Úspěch žáka není dán jen známkou, ale i jeho pokrokem, snahou a touhou učit se novým věcem. Hodnotit žáky není o tom, jak dobře se naučili z učebnice, ale o tom, jak dobře se naučili ze života. Nejlepší způsob, jak hodnotit žáky, není porovnávat je s ostatními, ale s tím, kým byli včera."
John C. Maxwell
Popis kurzu
Webinář je určen všem učitelům odborného výcviku a praktického vyučování, kteří chtějí posílit svou dovednost v hodnocení žáků a rozhodli se získat nové podněty pro pojetí hodnocení jako procesní cesty vedoucí k celkovému rozvoji žáka – žákům dává informace o nich samých, o jejich úspěších a neúspěších, je vodítkem a ukazatelem, kam mají nasměrovat svou pozornost a píli. A právě proto by hodnotící dovednost učitele měla obsáhnout i jiné aspekty, než na jaký je on (i jeho žáci) zvyklý.
Cíl kurzu
Cílem interaktivního webináře je pomoci Vám při tvorbě hodnotících kritérií, které vedou ke správnému pochopení evaluačního procesu v současné škole.
Obsah kurzu v bodech
- Co, jak, kdy hodnotit;
- hodnotící kritéria;
- hodnocení sumativní, formativní a s individuální hodnotící normou.
Výstupem vzdělávacího programu je osvědčení o absolvování DVPP.